.
- hosse
- Medlem+++
men för helvete, jag som vill ha en röd p-bas 

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Jag antar att du skojar? En SQ 83-84a med serienummer under 5000? 5500:- ÄR ett bra pris.marcusss skrev:Skojar ni? Den är på tok för dyr. Även om den hade varit i orginalskick.
Jag köpte samma modell från samma år för 3500:- här på prata bas i vintras. Går att hitta billigat på ebay.de också
Senast redigerad av Seaweed den tis 29 jul 2008, 14:01, redigerad totalt 1 gånger.
Bas > distpedaler > stor förstärkare
- knedy
- VIP medlem
Jag tror någon är purken för att han blev retad för sin elgitarr-säljar-tråd.marcusss skrev:Skojar ni? Den är på tok för dyr. Även om den hade varit i orginalskick.
Jag köpte samma modell från samma år för 3500:- här på prata bas i vintras. Går att hitta billigat på ebay.de också

Officiell stormästare i EB-orden
-
- Medlem+++
Ja har varit raggare, va. Har haft skinnjacka och läderbyxor, va.marcusss skrev:jag sa ju att jag blandade ihop. är ju musiker inte basist, va.knedy skrev:Jag tror någon är purken för att han blev retad för sin elgitarr-säljar-tråd.marcusss skrev:Skojar ni? Den är på tok för dyr. Även om den hade varit i orginalskick.

- hosse
- Medlem+++
jag hette Putte som barn, va. jag har suttit i fängelse för fylla, va.Ugglan GBG skrev:Ja har varit raggare, va. Har haft skinnjacka och läderbyxor, va.marcusss skrev:jag sa ju att jag blandade ihop. är ju musiker inte basist, va.knedy skrev:Jag tror någon är purken för att han blev retad för sin elgitarr-säljar-tråd.marcusss skrev:Skojar ni? Den är på tok för dyr. Även om den hade varit i orginalskick.

www.chucknorrisfacts.com
- Geddan
- VIP medlem
- knedy
- VIP medlem
Nä, marcusssss är bara ledsen för att han fick sin säljstråd förstörd när han försökte kränga en elgitarr här.Geddy_Lee skrev:Ursäkta en som varit borta nån vecka och kanske inte fattat de nya vändningarna,
men är det plötsligt ok att kapa en säljtråd och tala om att "samma grej finns för en spottstyver där och där"?
Jag tror knappast att trådskaparen uppskattar det!

Officiell stormästare i EB-orden
- Geddan
- VIP medlem
- Mr Spock
- Medlem++
Jag har varit...ööhh...boxare...har jag varit, va...ööhh...hosse skrev:jag hette Putte som barn, va. jag har suttit i fängelse för fylla, va.Ugglan GBG skrev:Ja har varit raggare, va. Har haft skinnjacka och läderbyxor, va.marcusss skrev:jag sa ju att jag blandade ihop. är ju musiker inte basist, va.knedy skrev:Jag tror någon är purken för att han blev retad för sin elgitarr-säljar-tråd.marcusss skrev:Skojar ni? Den är på tok för dyr. Även om den hade varit i orginalskick.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
-
- Kontot är inaktiverat
Geddy_Lee skrev:Ursäkta en som varit borta nån vecka och kanske inte fattat de nya vändningarna,
men är det plötsligt ok att kapa en säljtråd och tala om att "samma grej finns för en spottstyver där och där"?
Jag tror knappast att trådskaparen uppskattar det!
Som sagt, killen spelar sexsträngade short scale-instrument...
- Boom
- VIP medlem
http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=9251&start=0Falcon skrev:ON HOLD! Om jag inte hittar en 70`s reissue så behåller jag den