Sjukt bra orgelmusik (du måste lyssna!)

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Makten
Medlem++

Sjukt bra orgelmusik (du måste lyssna!)

Inlägg av Makten »

En del kanske kräks, men jag tror att många kan uppskatta detta, så jag måste dela med mig. Eric Malmberg har tidigare spelat i "Sagor & Swing", men har nu spelat in en soloplatta. Den är så bra att jag håller på att dö varje gång jag lyssnar. Kika här för en smaklåt, det är mestadels orgel-orienterat!

http://www.lastfm.se/music/Eric+Malmber ... str%C3%B6m

Lät bra? Fint basljud också faktiskt! Här finns hela plattan:

http://www.lastfm.se/music/Eric+Malmberg
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.
gäst

Inlägg av gäst »

Håller med. Skön musik och bra basljud.
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Mysigt värre! Nästan så man blir sugen att köpa en pyjamas och odla ordentliga polisonger. :D
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem

Inlägg av anli »

Hehe.. va ballt!
Trodde inte sånt fanns längre...
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
barium
Medlem+

Inlägg av barium »

Oooh, det här måste jag skaffa... Har ju en hel del Sagor & Swing-skivor i min samling (irriterande att de bara kommer i plastficka - ser inte bra ut i cd-hyllan).
Användarvisningsbild
maltjik
Medlem+

Inlägg av maltjik »

mycket najs
Bild
ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++

Inlägg av peter_s »

barium skrev:Oooh, det här måste jag skaffa... Har ju en hel del Sagor & Swing-skivor i min samling (irriterande att de bara kommer i plastficka - ser inte bra ut i cd-hyllan).
Oj vad jag inte håller med dig. Jag är lite småsur på Häpna för att de övergett den typen av konvolut de använde i början, till förmån för digipacks. De gamla konvoluten var snyggare, och mer särpräglade. Men oavsett konvoluttyp är Häpna ett utmärkt bolag som alltid ger ut intressanta saker.

Fast Sagor & Swing och Eric Malmberg, njae, deras musik är inte riktigt för mig. Men jag gillar ändå att se att de uppskattas.
Skriv svar