Tar en paus
- Ale
- Medlem++
Tar en paus
Ja dags att ta en paus från forumet ett tag tror jag. Varit lite mycket trams på sistonde (inget personligt mot någon)
I'll be back.
/ Contre
I'll be back.
/ Contre
Fender
Ampeg
Nova Craft
Ampeg
Nova Craft
- fieldflower
- Hedersmedlem
- hosse
- Medlem+++
tråkigt att höra
välkommen tillbaks!

välkommen tillbaks!
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Klopper
- Hedersmedlem
- peter_s
- Medlem++
- Geddan
- VIP medlem
- Noelredding
- Medlem++
- blackparkas
- Medlem++++
Det ligger nå´t i det tycker jag.Geddy_Lee skrev:Det är till viss del en tråkigare ton både här och var på forumet sedan ett par veckor tillbaka.
Denna gång är jag oskyldig dock...
Varit extremt mycket tjafs på sistone.
Ska starta en "behövs det moderatorer?"-tråd, hang on...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Geddan
- VIP medlem
Fast många tycker jag hetsar upp sig enbart över olika tyckanden.mojo skrev:har varit borta en månad och märker ingen skillnad........... samma tugg, samma "profilerade ställningstaganden"
Som, vi talat om så många ggr förut,
det vi håller på med här bygger ju på att vi tycker olika så att det finns ngt att diskutera.
Det jag tycker brustit på sina håll de senaste veckorna, handlar mer om brist på respekt och empati.
Just my opinon.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- knedy
- VIP medlem
Finns ju "Förbud!"-tråden ju, majoriteten säger ju nej till förbud och att ta in moderatorer = Förbud! Så det behövs nog ingen tråd. Men om du vill smaka the sweet taste of demokrati kan jag starta en "Behövs det en 'Behövs det moderatorer?'-tråd?"-Tråd så kan kan vi se säkert om det behövs.blackparkas skrev: Ska starta en "behövs det moderatorer?"-tråd, hang on...
Officiell stormästare i EB-orden
Hahahahaha. Gört!knedy skrev:Finns ju "Förbud!"-tråden ju, majoriteten säger ju nej till förbud och att ta in moderatorer = Förbud! Så det behövs nog ingen tråd. Men om du vill smaka the sweet taste of demokrati kan jag starta en "Behövs det en 'Behövs det moderatorer?'-tråd?"-Tråd så kan kan vi se säkert om det behövs.blackparkas skrev: Ska starta en "behövs det moderatorer?"-tråd, hang on...
- Geddan
- VIP medlem
- blackparkas
- Medlem++++
Johannes skrev:Hahahahaha. Gört!knedy skrev:Finns ju "Förbud!"-tråden ju, majoriteten säger ju nej till förbud och att ta in moderatorer = Förbud! Så det behövs nog ingen tråd. Men om du vill smaka the sweet taste of demokrati kan jag starta en "Behövs det en 'Behövs det moderatorer?'-tråd?"-Tråd så kan kan vi se säkert om det behövs.blackparkas skrev: Ska starta en "behövs det moderatorer?"-tråd, hang on...
Hehehe... ja gör det för tjyven....!

Får vi se vem som var seriös och vem som struntade i smileys och försökte sig på en Johannes...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
- blackparkas
- Medlem++++
Alltså.
Jag tänkte aldrig starta en moderator-tråd.
Tycker vi har avhandlat det ett antal gånger redan.
Är du inte för tidigt hemma från BEERFEST Johannes? Eller har du inte gett dig iväg än?
Är du inte för tidigt hemma från BEERFEST Johannes? Eller har du inte gett dig iväg än?
Inställt p.g.a. sjukdom. Men kollega och vice festivaldirektör har blivit sjuk och en annan har flytt till Norrland. Inte kul att ha Beerfest själv så jag hoppas att alla är friska och krya till avslutningsdagen i morgon.blackparkas skrev:Alltså.
- blackparkas
- Medlem++++
Ja, ni har ju festivalband och allt.Johannes skrev:Inställt p.g.a. sjukdom. Men kollega och vice festivaldirektör har blivit sjuk och en annan har flytt till Norrland. Inte kul att ha Beerfest själv så jag hoppas att alla är friska och krya till avslutningsdagen i morgon.blackparkas skrev:Alltså.
Bara en så´n sak!
Kolla in min Facebook, armbanden syns på förstasidan, minsann.blackparkas skrev:Ja, ni har ju festivalband och allt.Johannes skrev:Inställt p.g.a. sjukdom. Men kollega och vice festivaldirektör har blivit sjuk och en annan har flytt till Norrland. Inte kul att ha Beerfest själv så jag hoppas att alla är friska och krya till avslutningsdagen i morgon.blackparkas skrev:Alltså.
Bara en så´n sak!
- anli
- VIP medlem