Efter att jag läst flera trådar här där alla verkar ha köpt dem för 1100-1200 kr, är 1800 kr lite dyrt då? Kostar visserligen en slant att köpa ny, men 1200 känns bättre än 1800..
Det blir dyrare på Thomann om man väljer svenskt språk!
Därför vi har högre moms än i Tyskland. Thomann säljer så mycket till Sverige så de betalar svensk moms (eller snarare kunden i Sverige betalar svensk moms.) Där av prisskillnaden.
Det blir dyrare på Thomann om man väljer svenskt språk!
Därför vi har högre moms än i Tyskland. Thomann säljer så mycket till Sverige så de betalar svensk moms (eller snarare kunden i Sverige betalar svensk moms.) Där av prisskillnaden.
Vad skönt att jag inte bor i Sverige. då!
_________________________ Insert Gear Brag List Here
Efter att jag läst flera trådar här där alla verkar ha köpt dem för 1100-1200 kr, är 1800 kr lite dyrt då? Kostar visserligen en slant att köpa ny, men 1200 känns bättre än 1800..
Fast 1´500:- blev det slutgiltiga priset.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Jag som tycket VXL:n lät bra när ni gigade i Bollnäs.
Tror den där låter sämre...
VXL:en har funkat hur bra som helst.
Inte minst med tanke på att den knappt kostar nå´t.
Men nu tyckte jag det kunde vara skoj att helt plötsligt få tillgång till 3 ljud. (hur jag nu ska använda det)
Har ju redan 12 knappar på ljusbordet att stampa på.
- Jan Hellman
Överlöpare!
Som plikttrogen köpte jag naturligtvis en Behringer BDI21 för fyrahundra spänn! Funkar (i stort sett) lika bra som Sansampen!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Överlöpare!
Som plikttrogen köpte jag naturligtvis en Behringer BDI21 för fyrahundra spänn! Funkar (i stort sett) lika bra som Sansampen!
Det ante mig!!
- Jan Hellman