Athe skrev:Gammal nog att få orangea kuvert i brevlådan
Välkommen i klubben!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Prata Bas Stal min man skrev:30...fyller 31 i Okt...känner mig otroligt gammal på pappret (alltså när jag skriver siffran 30..)men som, som alla andra(över 20), 20.
Kris och rynkor och celluiter!
Men eftersom jag har en tre år yngre pojkvän och kanin så håller jag mig ung i sinnet!
Prata Bas Stal min man skrev:30...fyller 31 i Okt...känner mig otroligt gammal på pappret (alltså när jag skriver siffran 30..)men som, som alla andra(över 20), 20.
Men eftersom jag har en tre år yngre pojkvän och kanin så håller jag mig ung i sinnet!
Send the children to the fire, sons and daughters stack the pyre
Stoke the flame of the empire, live to lie another day
Face of hypocrisy, raping democracy
Apocalyptic, we count the days
Har du en 27år gammal kanin????
Eller en 27 år gammal pojkvän som är som en kanin?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Har du en 27år gammal kanin????
Eller en 27 år gammal pojkvän som är som en kanin?
28 här, 29 i oktober. Om man bortser från att livet är en enda stor kris så känner jag mig bra mycket yngre idag än för fem år sedan. Lite märkligt. Jag tror till och med att jag ser yngre ut än då. Mentalt känner jag mig både gubbig och ungdomlig, beroende på tillfälle.
Tillägg: Den där första meningen ser lite kryptisk ut, hehe. Det jag menar är att någon annalkande 30-årskris inte syns vid horisonten.
Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.