Musikaffär med bästa utbudet av basar i Sthlm ?

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Matte
VIP medlem

Inlägg av Matte »

SmashMyAmp skrev:aa det kanske den heter, kmr tyvärr inte ihåg, tyckte bara det var en härlig affär, lite mabass feeling fast mycket mer än bara gammla gitarrer.
Om du gick in i en gång och en trappa ner så är det Hellstone.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Matte skrev:
SmashMyAmp skrev:aa det kanske den heter, kmr tyvärr inte ihåg, tyckte bara det var en härlig affär, lite mabass feeling fast mycket mer än bara gammla gitarrer.
Du får inte glömma att i gången så står det en vit Lefty Rickenbacker... :D

Men han kan ju också mena Halkan´s.
Hänger väl en del Hagström där också, men inte lika många som hos Hellstone.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
SmashMyAmp
Medlem

Inlägg av SmashMyAmp »

Matte skrev:
Aa men precis, man gick ner i en gång med skyltfönstrena bredvid sig om man säger, sen ner för en litten trappa sen var de massa skivor hängandes har jag för mig så jag trodde först det var en skivaffär.

För övrig mycket trevligt, bara synd att det var så mycket folk, hatar när det är mycket folk inne i en affär.. :evil:
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

SmashMyAmp skrev:
Matte skrev:
Aa men precis, man gick ner i en gång med skyltfönstrena bredvid sig om man säger, sen ner för en litten trappa sen var de massa skivor hängandes har jag för mig så jag trodde först det var en skivaffär.

För övrig mycket trevligt, bara synd att det var så mycket folk, hatar när det är mycket folk inne i en affär.. :evil:
Du såg väl de gamla Bajen-, Djurgården- och AIK-affischerna med TUTTAR som hänger på väggen också?
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

bootsy skrev:
Du såg väl de gamla Bajen-, Djurgården- och AIK-affischerna med TUTTAR som hänger på väggen också?

Hahaaaa!

Men då var han på Hellstones iaf ja.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Skriv svar