Skäms på er UEFA!
-
- Medlem+++
Skäms på er UEFA!
(fortsätter i Chrillers och Litens goda anda, ursäkta språket, men jag är förbannad)
Nu är det fanimej dags för UEFA att skaffa ordentliga domare, och börjar använda 4 linjedomare och repriskameror.
När (ursäkta språket igen) domarehelvetet dömer en boll i bakhuvudet som hands, och egenmäktigt avgör en match på europanivå har det jävlarimej gått för långt.
Om ni inte vet vad det handlar om, kommer ni veta det imorrn på sportens morgonsädningar.
En jävla skandal är vad det är!
SKÄRPNING!
Nu är det fanimej dags för UEFA att skaffa ordentliga domare, och börjar använda 4 linjedomare och repriskameror.
När (ursäkta språket igen) domarehelvetet dömer en boll i bakhuvudet som hands, och egenmäktigt avgör en match på europanivå har det jävlarimej gått för långt.
Om ni inte vet vad det handlar om, kommer ni veta det imorrn på sportens morgonsädningar.
En jävla skandal är vad det är!
SKÄRPNING!
- BBQV
- Forumvärd
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
-
- Medlem+++
Eller hur. De ledde faktiskt större delen av matchen. Så du kan ju dra nåt gammalt över dig.Seaweed skrev:Göteborg hade förlorat ändå.

Har Peking vunnit några matcher på senaste då? Nej, fan, de ligger på jumboplacering.
Vilka vann SM-guld 2007?
Det är fanimej skrattretande med domare som inte kan stå emot trycket från publiken. Jag kräver att Platini gör nåt åt saken.
En linjedomare på varje sida och planhalva, och repriskameror (gärna två huvudomare också för den saken). Så många misstags som görs idag av domare behövs det uppenbarligen hjälp av tekniken. Det används i hockey, så varför inte i fotboll?
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Haha, jag visste det! Inget rör upp känslor så som fotboll. Just därför jag inte följer den alls. Eventuellt Sverige när dom åker på däng i de stora mästerskapen. Allsvenskan bryr jag mig inte om. Tycker att alltihopa är på tok för hypat.Ugglan GBG skrev:Eller hur. De ledde faktiskt större delen av matchen. Så du kan ju dra nåt gammalt över dig.Seaweed skrev:Göteborg hade förlorat ändå.![]()
Har Peking vunnit några matcher på senaste då? Nej, fan, de ligger på jumboplacering.
Vilka vann SM-guld 2007?
Det är fanimej skrattretande med domare som inte kan stå emot trycket från publiken. Jag kräver att Platini gör nåt åt saken.
En linjedomare på varje sida och planhalva, och repriskameror (gärna två huvudomare också för den saken). Så många misstags som görs idag av domare behövs det uppenbarligen hjälp av tekniken. Det används i hockey, så varför inte i fotboll?
Peking, är det OS du tänker på? Hajjar inte...
Ska jag vara ärlig såg jag inte ens matchen!

Bas > distpedaler > stor förstärkare
-
- Medlem+++
-
- Medlem+++
Läs hela artikeln för fasiken. IFK ledde med både 1-0 och 2-1 innan straffsituationen kom vid ställning 2-2 (vilket innebar avancemang) i 83:e minuten.Jan Brodin skrev:Läste rubrikerna i gp om det. Göteborg förlorade alltså med 4-2 och det berodde på ett misstag av domaren![]()
Efter straffen till 3-2 för Basel spelade IFK 2-4-4 för att försöka kvittera igen, och då kontrade Basel in 4-2 på stopptid. Satsar man allt framåt blir det luckor bakåt.
Lär dig lite om hur fotboll funkar innan du försöker göra dig rolig, tack

-
- Medlem+++
-
- Kontot är inaktiverat
Ugglan GBG skrev:
Därför att fotbollsentusiaster alltid har hävdat att det förstör känslan och kväver fotbollens själ...och det är därför man kollar hockey istället. Så slipper man tramsig debatt i ämnet!
- fieldflower
- Hedersmedlem
- blackparkas
- Medlem++++
Men då ska ni se i bandyn där domarna är så feta så de inte orkar hänga med ÖHT!
Liknande incidenter händer i varenda match...
Nu är förvisso Bandyn något mindre än den där foooozballen, men banne mig så mycket viktigare och roligare...
Nu är förvisso Bandyn något mindre än den där foooozballen, men banne mig så mycket viktigare och roligare...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Medlem+++
Jag gillar Bandy. Det är ju trots allt i princip samma sak som fotboll, men på is.blackparkas skrev:Men då ska ni se i bandyn där domarna är så feta så de inte orkar hänga med ÖHT!
- blackparkas
- Medlem++++
Ja, och det långtråkiga spelet i fotboll är borttaget till förmån för lite snabbare action...Ugglan GBG skrev:Jag gillar Bandy. Det är ju trots allt i princip samma sak som fotboll, men på is.blackparkas skrev:Men då ska ni se i bandyn där domarna är så feta så de inte orkar hänga med ÖHT!

Nej men du har rätt, många likheter i Bandy och Fotboll.
Personligen så tycker jag det brukar kunna vara lite segt med fotboll.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- Medlem+++
Det är därför jag kollar mest på spansk fotboll!blackparkas skrev:Ja, och det långtråkiga spelet i fotboll är borttaget till förmån för lite snabbare action...Ugglan GBG skrev:Jag gillar Bandy. Det är ju trots allt i princip samma sak som fotboll, men på is.blackparkas skrev:Men då ska ni se i bandyn där domarna är så feta så de inte orkar hänga med ÖHT!
Nej men du har rätt, många likheter i Bandy och Fotboll.
Personligen så tycker jag det brukar kunna vara lite segt med fotboll.