NY BAS BUTIK!!!!!!!!!!!
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
-
- Medlem
Oh, nej! Vänta, han har en... två... TRE bilder i sin avatar! Högst upp i näringskedjan.Danko_Jim skrev:Säger killen/tjejen som inte ens har lyckats få en bild på sig själv....
Spector NS2, OLP MM3 (bussemoddad), Cort Action V, Scanbass bandlös (spelande renovering), Coronado IV (mest i delar nu), 2 kortskalingar från forumet
- Danko_Jim
- Medlem
joo man tackar...Bulgrim skrev:Oh, nej! Vänta, han har en... två... TRE bilder i sin avatar! Högst upp i näringskedjan.Danko_Jim skrev:Säger killen/tjejen som inte ens har lyckats få en bild på sig själv....

Malt är bättre än majs.
-----------------------------------------------------------
Ibanez SR, Kasuga J Bas,
, Calsbro stingray, Ibanez PD7, Ashdown envelope, Line 6 Bas pod, osv
-----------------------------------------------------------
Ibanez SR, Kasuga J Bas,
, Calsbro stingray, Ibanez PD7, Ashdown envelope, Line 6 Bas pod, osv
-
- Medlem
Danko_Jim skrev:joo man tackar...Bulgrim skrev:Oh, nej! Vänta, han har en... två... TRE bilder i sin avatar! Högst upp i näringskedjan.Danko_Jim skrev:Säger killen/tjejen som inte ens har lyckats få en bild på sig själv....![]()

Jo, jag vet, jag är gammal & lat samt lider av prestationsångest - ids inte leta upp de där uråldriga bilderna från ens stapplande försök på scenkanten.
Spector NS2, OLP MM3 (bussemoddad), Cort Action V, Scanbass bandlös (spelande renovering), Coronado IV (mest i delar nu), 2 kortskalingar från forumet
+1optic skrev:För mig spelar språkbruket, liksom mycket annat, stor roll För att jag ska uppfatta en hemsida som seriöst, pålitlig och säker vill jag inte få intrycket av att det är ett hemmabygge, utan en "riktig" butik. Därför måste jag hålla med alla som kritiserat hur du uttrycker dig på sidan.
Tänk igenom hur du vill uppfattas och hur du ska kommunicera i språk samt bildspråk för nå dit.
Everything communicates. Glöm inte det.
finns i följande tjocklekARMikeO skrev:Hur läser man prislistan?
UNICORN STRÄNGAR
Hexcore eller Roundcore finns i följande tjocklek.
Hexcore Pris = 440:-
Roundcore Pris = 495:-
B-sträng Pris = 160:-
35-55-75-95 +120
40-60-80-100 +125
45-65-85-105 +130
50-70-90-110 +135
Kostar Hexcore 440:- + tillägget för respektive dimension?
Alltså 440+130=570:- om jag vill ha 45-105?
Sen bör du lista storlekarna direkt efter: finns i följande tjocklek.
Jag blir i alla fall lite förvirrad när jag läser detta.
Sen ser det lite konstigt ut i min webläsare när jag går in på Tillbehör:
för böfvelen!
En tjockleck, flera tjocklekar.
+100Bulgrim skrev:Konstruktiv kritik:
Ingen bra lösning att lägga ut arbetskopian av sin site. Med tanke på femsiffriga priser på huvudartiklarna så andas inte resten av siten den kvalitet som krävs. Köp tjänsten om du inte når dit själv. (Möjligen kan du höra med dina leverantörer, de vill inte synas i fel segment - varumärken är fragila och tar lång tid att bygga upp. *wink-wink till unicornbass med flera*.)
Önskar hur som helst lycka till, marcbass!
/15 år i reklambyråsvängen
Kul o bra idé Marcus, önskar dej all framgång med projektet!
...men sidan ger tyvärr ett fantastiskt amatörmässigt intryck, vilket inte rimmar så väl med den höga kvaliteten på instrumenten etc som du säljer.
Förvirring uppstår och jag skeptar direkt om jag kommer in på en sån sida.
- optic
- Medlem+
Så hur går det med sidan och uppdateringarna?
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
- blackparkas
- Medlem++++
Han är på bröllopsresa i LA så jag misstänker att han inte har så mycket tid över till uppdateringar... inte uppdateringar av hemsidan iaf.. 

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
-
- VIP medlem
+10.blackparkas skrev:Han är på bröllopsresa i LA så jag misstänker att han inte har så mycket tid över till uppdateringar... inte uppdateringar av hemsidan iaf..
Landade igår.

Kommer en ny tråd om mitt besök i LA och några få musikaffärsbesök där snart
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- blackparkas
- Medlem++++
Nice nice!
Och grymt grattis Marcus!
Hoppas det var trevligt i staterna, men jag är lite besviken om det är så att du inte köpte någon bas alls!?!
Och grymt grattis Marcus!
Hoppas det var trevligt i staterna, men jag är lite besviken om det är så att du inte köpte någon bas alls!?!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215