...söker man efter trådar?!?
Jag får inget svar vad jag än skriver!
Jag har för mej att det fanns en "prata bas på tv"-tråd och jag tänkte slå mej för bröstet lite...
figgebass skrev:...söker man efter trådar?!?
Jag har för mej att det fanns en "prata bas på tv"-tråd och jag tänkte slå mej för bröstet lite...
figgebass skrev:...söker man efter trådar?!?
Scuba skrev:
Tror inte att man kan söka på trådrubriker
Perfekt....för det var ju ändå inte det jag ville...*duh*...men tack för hjölpen never the lesss! =)
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
jaså det är så det funnkar? för minns man ett visst citat, typ: Ollonblå warwick, varför inte? och skriver in det, så poppar ju varenda tråd som det står ollonblå, warwick, varför eller inte i.. gahh
Jag har ofta problem med att expolrer hänger sig när jag går in på PB. Då nollställs "olästa inlägg". Då vill jag söka så att jag får fram alla inlägg det senaste dygnet men kan ej komma på hur.
Jan Brodin skrev:När/var/hur är du på televisionen?
Det är inte så kul som det verkar....
Jag fick igår kväll i uppdrag att skriva och spela in en "nationalsång" som skulle vara 7 sekunder till ngt dagligt inslag med Erik Hörstadius i ngt Olympiadmagasin i svt...
Ska bli kul att höra hur den låter i tv...här låter den ganska så svulstig och nazi...
Kanske skulle ha höjt kören lite men då hade man ju hört vad jag sjunger och det kanske inte hade varit så bra...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Sen har jag ju förståss gjort avslaget i vinjetten och klippt ihop det med original-china girl....OJ vad jag e duktig!