Så var det tid att göra "klart" den bandlösa på riktigt.
Har kommit fram till att jag inte riktigt gillar Ultralight-stämmisar.. så jag slänger ut en koll på om dom kan vara av intresse?
D-tunern: 600:-
3 + 1 (lätt att göra till 4inline): 550:- - On hold
Senast redigerad av Liten den ons 13 aug 2008, 11:56, redigerad totalt 1 gånger.
Är väl samma mått som GB7:or(som har samma mått som Warwicks stämskruvar), ska funka då iaf. Jag skruvade ett set på en Warwick-hals så sent som i förmiddags.
Ugglan GBG skrev:Du råkar inte befinna dig i Stockholm nån gång i veckan, Liten? Då skulle man ju kunna testa om det funkar, min Modulus har samma vred...
Nope.. sorry.. Vad jag kan göra är att montera av den och skicka den till dig så du får testa. Du får dock stå för porto åt båda hållen om du inte vill ha den sen.
Hur ser dina tuners ut? Har nog en sånhär stolpe liggandes i svart:
Ugglan GBG skrev:Du råkar inte befinna dig i Stockholm nån gång i veckan, Liten? Då skulle man ju kunna testa om det funkar, min Modulus har samma vred...
Nope.. sorry.. Vad jag kan göra är att montera av den och skicka den till dig så du får testa. Du får dock stå för porto åt båda hållen om du inte vill ha den sen.
Hur ser dina tuners ut? Har nog en sånhär stolpe liggandes i svart:
Liten skrev:Tror att jag har en stolpe som passar... från en ultra-light stämmis..
Skulle det avgöra saken? I princip loosar du 26kr x 2 på att testa..
Hm... funderar på de där rackarna till Aerodynen iaf...
Det går att vända så att det blit 4-inline va?
Det är så snygga vred, + att de ser lite högre ut än de flesta jag kikat på vilket är ett stort plus.
blackparkas skrev:Hm... funderar på de där rackarna till Aerodynen iaf...
Det är så snygga vred, + att de ser lite högre ut än de flesta jag kikat på vilket är ett stort plus.
Jag skruvar om den sista om du köper dem.
Ugglan GBG skrev:Ooops....glömde ge besked igen, Liten
blackparkas skrev:Hm... funderar på de där rackarna till Aerodynen iaf...
Jag skruvar om den sista om du köper dem.
Det värsta är ju att det var visst någon (ähum) som tyckte att jag INTE skulle ha den här sortens stämmisar på Aerodynen?
Det är de stora bussningarna och strängstolpar.. så de passar säkert.. och ja.. det var säkert jag som tyckte du skulle ha "vanliga".. och det står jag för.. orginal är mer min melodi..