blackparkas skrev:en del behöver lite mer krut så det går att spela HÖGT också.....
Det behöver du inge krut till, eller måste du spränga upp handen till 12:e band?
Själv är jag helt nöjd med hur STARKT min JCM lirar. (Vare sig det är i E eller D)
blackparkas skrev:en del behöver lite mer krut så det går att spela HÖGT också.....
Det behöver du inge krut till, eller måste du spränga upp handen till 12:e band?
Själv är jag helt nöjd med hur STARKT min JCM lirar. (Vare sig det är i E eller D)
Höhöhö....!
Skulle gärna testa din rigg MikeO och se hur starkt det går att spela,r det är bra mkt snyggare med en matchande topp!!
Håll med om att Du och jag lätt har forumets snyggaste riggar!
(Iofs så har ju Marcbass knåpat ihop 2 rätt fina lådor också, men de är väl till salu snart... )
Den kommer nog inte riktigt upp i din volym, men det det räcker bra. Vi får väl köra lite Dragracing på nästa träff.
Om den nu skulle vara lite klen vid nåt tillfälle är det bara att koppla in Grooven och gömma den bakom stacken.
Grymt snyggt med Matching Top, fast Sunnen är grymt snygg den med. Förmodligen det enda alternativet om man inte har en Marshall.
MikeO skrev:Den kommer nog inte riktigt upp i din volym, men det det räcker bra. Vi får väl köra lite Dragracing på nästa träff.
Om den nu skulle vara lite klen vid nåt tillfälle är det bara att koppla in Grooven och gömma den bakom stacken.
Grymt snyggt med Matching Top, fast Sunnen är grymt snygg den med. Förmodligen det enda alternativet om man inte har en Marshall.
Hehehe... jomenvisst! Så är det
Det skulle se sämre ut om det stod en Ampeg på iaf..
Dragracing blir perfekt!
Ville ju köpa den matchande toppen som Årnes har nu, men jag är lite rädd att 100w inte kommer räcka.
Faller kanske mer under tråden "hur såg ni ut egentligen?"
men jag kom över lite gamla bilder idag.
Fotade under rus i en riktigt sunkig gränd i Glasgow för några år sen.
Rekvisitan är junk som vi hittade on location.
Här leker jag Jerry Lee Lewis
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Det var den da´n vi lekte a-lagare i Glasgow!
Satt nere vid floden och drack ur flaskor i papperspåsar hela dan.
Å i flarrorna var det nån skum pissgul alkoholhaltig vätska som luktade som brand i torvfabriken?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Lite?
Du skulle hållit dig kvar i gamla Svedala och halsat "Skogstjärnans ohyvlade" direkt ur dunken!
Det hade blivit billigare!
Lite?
Du skulle hållit dig kvar i gamla Svedala och halsat "Skogstjärnans ohyvlade" direkt ur dunken!
Det hade blivit billigare!
Nee.. Chefen betalade juh!
Å fan!
Å du nöjde dig med simpelt sprattelvatten när det finns "riktiga" grejor!
Geddy_Lee skrev:Det är ju så mycket trevligare att bli packad vid Clyde River än hemma vid Svartån.
Sant, mycket sant!
I Svartån vill man ju inte ens bli påträffad död!
calif de funk skrev:Ett nytt foto - taget idag... , 37kg lättare.
Coolt!
Gratulerar!
Själv konstaterade jag idag att jag för första gången nånsin väger 3-siffrigt... 101 storkokspannor... Suck!
Men jag såg det på vågen i gymet så jag tänker ju göra nåt åt det iaf...
fieldflower skrev:
Själv konstaterade jag idag att jag för första gången nånsin väger 3-siffrigt... 101 storkokspannor... Suck!
Härligt!
Välkommen till de stora grabbarnas klubb!
Jag har vägt 3-siffrigt sedan jag var 19, men så har jag kraftig benstomme också....
fieldflower skrev:
Härligt!
Välkommen till de stora grabbarnas klubb!
Jag har vägt 3-siffrigt sedan jag var 19, men så har jag kraftig benstomme också....
calif de funk skrev:Ett nytt foto - taget idag... , 37kg lättare.
Helt enkelt enastående Califen!
Risken är väl bara att jag inte känner igen dig när jag ser dig igen.
Fast då får du komma fram och knacka mig i roten!