Vad är det för bas i annonsen...?

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Vad är det för bas i annonsen...?

Inlägg av Punkster »

Här på detta forum annonserar för tillfället Kulturama om att det finns lediga platser kvar på deras utbildningar. Alla har säkert sett annonsen. Av nån anledning har jag fastnat för basen på bilden, men jag har ingen aning om vad det är för något :?

Nån som vet? Det lilla man ser tycker iaf jag är ruggigt snyggt, har en känsla av att jag känner igen den på något sett....

Vad tror folket?

Bild
/Linus
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Skulle gissa på att det är en Godin...har för mig att jag sett nåt sånt, men kan inte hitta en bild...
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++

Inlägg av peter_s »

Ugglan GBG skrev:Skulle gissa på att det är en Godin...har för mig att jag sett nåt sånt, men kan inte hitta en bild...
Godin är min gissning också, och för att göra mig själv säker har jag bildgooglat, och hittade denna Godin SD 4:

Bild

Mycket talar för att det är en sådan, inte sant? Det är dessvärre en modell som inte tillverkas längre.
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

peter_s skrev:
Ugglan GBG skrev:Skulle gissa på att det är en Godin...har för mig att jag sett nåt sånt, men kan inte hitta en bild...
Godin är min gissning också, och för att göra mig själv säker har jag bildgooglat, och hittade denna Godin SD 4:

Bild

Mycket talar för att det är en sådan, inte sant? Det är dessvärre en modell som inte tillverkas längre.
Aaaaah...SD heter modellen. Hade för mig att den hette SB...
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Hmm... Om man plockade bort j-micken och ändrade form på p-skyddet så skulle den bli riktigt läcker ju. Tack för hjälpen!
/Linus
Användarvisningsbild
sebad
Medlem

Inlägg av sebad »

Funderade på samma sak. Men tycker inte basen är sådär fett snygg.
seBAStian
K# ∆ Ab
--
Fender J-bass USA - Funkar till det mesta
Skriv svar