Nu äntligen är den klar.
Före:

Efter:

Jag är jävligt nöjd med resultatet även om det inte är helt perfekt. På bilden syns vid stallmiken hur jag har karvat ur kroppen. Satte mikarna fel först. Den bredare miken trodde jag var stallmik men det visade sig att den hade mindre strängspacing än den smalare miken....
Sen går tonpoten åt fel håll. Dvs. vrider man medsols blir det inte brightare utan en dovare ton. Men det beror på att det var lite trångt där den skulle sitta så det var bara det hållet den passade.

Hur låter den då?
Den låter kanon! Vilket jävla tryck i mikarna! (Seymour Duncan Basslines SJ5n/SJ5b)
Jag kopplade in i förstärkaren på passiv/high och tyckte att det var rejält med volym trots att volympoten kanske stod på 2-3.
Spelade en stund sen försvann ljudet. Var nog förstärkaren som bröt ett tag för sedan kom ljudet tillbaks igen. Kopplade sedan in på active/low och då gick det att spela normalt utan att det bröts.
Provade de olika mikarna var för sig och vred lite på tonkontrollen. Det går verkligen att få många sköna ljud ur de här mikarna!
Ska ta och testa med Pratabasdisten sen med.

Rock on!
Edit: testade lite idag igen med basen inkopplad i passiv/high - ingången och det var rejäl volym med ratten stod på 1, drog jag upp till 3 så blev det vääldigt högt.

Edit: Nu med guldstall!