Jag har kollat upp lite lokal- och matalternativ och det ser ut att kunna bli av. Vi måste dock snabbt komma fram till en helg så vi kan boka övernattningslokal, risken är attt vi blir brädade av ett gäng folkdansare annars!
Hur vi lättast enas om detta vet jag inte, men mitt förslag är nå'n gång i oktober.
"If you reach perfection your standards are too low."
BarbequeVillage skrev:Jag har kollat upp lite lokal- och matalternativ och det ser ut att kunna bli av. Vi måste dock snabbt komma fram till en helg så vi kan boka övernattningslokal, risken är attt vi blir brädade av ett gäng folkdansare annars!
Hur vi lättast enas om detta vet jag inte, men mitt förslag är nå'n gång i oktober.
Jag är på, när som helst, fast inte i morgon, då ska jag ha sovmorgon
Oktober låter bra har ännu inte så mycket bokat då.
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Geddy_Lee skrev:Datum för workshop-helgen blir 7-8:e & 8-9:e november!
Återkommer med en ny tråd med all info och anmälningsinfo så fort alla detaljer är på plats.
Var? Och då syftar jag inte påvad som rinner i öronen på gamla kor!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Geddy_Lee skrev:Datum för workshop-helgen blir 7-8:e & 8-9:e november i BBQ-village!!!
Återkommer med en ny tråd med all info och anmälningsinfo så fort alla detaljer är på plats.
Var? Och då syftar jag inte påvad som rinner i öronen på gamla kor!
Edit!
Aha!
Caj P:s place!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jag vill delta 7-8 November eftersom sonen fyller år 9:e November.
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
B-Å Åhs skrev:Jag vill delta 7-8 November eftersom sonen fyller år 9:e November.
Så snart de sista detaljerna fallit på plats (förhoppningsvis denna veckan)
så postar jag en ny tråd där ni får maila era anmälningar och även skriva vilken av dagarna ni vill komma osv..
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
B-Å Åhs skrev:Jag vill delta 7-8 November eftersom sonen fyller år 9:e November.
Så snart de sista detaljerna fallit på plats (förhoppningsvis denna veckan)
så postar jag en ny tråd där ni får maila era anmälningar och även skriva vilken av dagarna ni vill komma osv..