För den som är sugen på att klämma lite så finns för närvarande en Röd Ric 4001 från -73 inne på JAM i Örebro. 21500 står det på prislappen. Var ju tvungen att klämma lite på den, och konstatera att trots att det är en Ric, och trots att den är jättecool så kommer jag inte överens med såna. Har ingenstans att göra av tummen
Men som sagt, vill man klämma så ska man passa på nu
Punkster skrev:För den som är sugen på att klämma lite så finns för närvarande en Röd Ric 4001 från -73 inne på JAM i Örebro. 21500 står det på prislappen. Var ju tvungen att klämma lite på den, och konstatera att trots att det är en Ric, och trots att den är jättecool så kommer jag inte överens med såna. Har ingenstans att göra av tummen
Men som sagt, vill man klämma så ska man passa på nu
Strunt samma, vill ändå inte ha nån Ric. Men jag såg att det ligger en annons på blocket om en till salu nånstans runt Bollnäs nu igen. Svårt att hitta köpare eller bara sentimentalt?
Strunt samma, vill ändå inte ha nån Ric. Men jag såg att det ligger en annons på blocket om en till salu nånstans runt Bollnäs nu igen. Svårt att hitta köpare eller bara sentimentalt?
Det verkar vara lite skralt i pengaflödet för de flesta såhär efter semestrar.
Dock hade den varit såld 2 ggr i sommar om jag inte hade velat...
Det verkar vara lite skralt i pengaflödet för de flesta såhär efter semestrar.
Dock hade den varit såld 2 ggr i sommar om jag inte hade velat...
Kan du tänka dig Greco Miragen i inbyte? Om... Vad ska du ha för den då?