SNÄLLA - Hjälp en klåpare som gjort bort sig
- hosse
- Medlem+++
jag har inte tvättat mig på några dagar så jag kan säkert olla bort skruvhuvudena. 500 kr per skruv, men bra blir det. du får kanske räkna med lite korrosion på halsplattan.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- BassiLow
- Medlem++
äkta relicing av Hosse, fina grejer 

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- hosse
- Medlem+++
top of the line skulle jag vilja säga.BassiLow skrev:äkta relicing av Hosse, fina grejer
www.chucknorrisfacts.com
-
- Kontot är inaktiverat
Gav mig på en blandad metod av att borra bort skruvskallarna och med tunt sågblad såga av sruvarna i skarv mellan hals och kropp.
Det gick inget vidare. Nu är hals och kropp visserligen separerade men borrningen fungerade barra på 1 av tre skruvar. På de andra två var skallspåren så excentriska att borren drog snett med rejäla skador på kroppen som resultat...nåja...framsidan intakt i alla fall
Relicing by using a huge amount of violence...
Det gick inget vidare. Nu är hals och kropp visserligen separerade men borrningen fungerade barra på 1 av tre skruvar. På de andra två var skallspåren så excentriska att borren drog snett med rejäla skador på kroppen som resultat...nåja...framsidan intakt i alla fall

Relicing by using a huge amount of violence...
- fieldflower
- Hedersmedlem
-
- Kontot är inaktiverat
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Diesel
- Medlem++
Vi skruvar på jobbet med Biltema bits.. Byter man bara ibland så är det inget fel, men de slits!Matte skrev:många...... fast det är fler som tror att Rusta och Biltema säljer kvalitetsverktyg.Klopper skrev:Och hur många fuckar inte upp tillvaron genom att inte se/veta skillnaden på philips och pozidrive?Matte skrev: De bitsen brukar vara läge att slänga nr man öppnar kartongen och tar ur maskinen, men det är få som gör det.Trist för din del, men något jag ser alldeles för ofta i jobbet.
- Olja
- Medlem