Nån Japan kropp som e snyggt sliten.
Dimarzio 70th Jmick som låter underbart knorrigt.
Artec Mudbucker som vi sambeställde för en tid sen.
Endast en balans till elektronik (inte så snyggt gjort).
Wilkinson stämmisar
Ingen aning om va de är för hals men den är skön.
Ett pskydd på den så blir de grymt lyft för looken tror ja. Eller nån kåpa över muden.
Hellboy skrev:Fina basar verkligen. Och rätt prissatta. Måste tyvärr meddela att jag inte är intresserad av någon dock. Men en liten reflektion bara....
Är inte inte plattan över halsklacken på Peavey basen ditskruvad upp och ner?
//J
Sådär har den suttit på de T40´s jag sett i alla fall...
Hellboy: Japp ja håller med dig, de ser skitkonstigt ut.. Men så ska den visst va.
Rockern: De går bra att sätta i en P-mick också inga problem. Dock en pott till då ju.
Vad de är för delar vet ja inte helt hundra. Tror de är en Vester kropp men den låter och spelar jäkligt gott.. Distar nice också.
marcbass skrev:
Rockern: De går bra att sätta i en P-mick också inga problem. Dock en pott till då ju.
Vad de är för delar vet ja inte helt hundra. Tror de är en Vester kropp men den låter och spelar jäkligt gott.. Distar nice också.
Distar?
Det med potar har jag redan tänkt på antingen utan tone-pot eller med koncentrisk volym-pot.
Är det riktigt trä i kroppen förresten, eller är det plyfa? Och även jag skulle uppskatta en bild av hela basen
Senast redigerad av rockern den sön 17 aug 2008, 21:26, redigerad totalt 1 gånger.
Fan va Buzzarden är najs!
Kan du inte kränga den till mig för c:a 2-3000:-?
Det hade jag kunnat ta mig råd med även om jag i dagsläget inte behöver ytterligare en 4:a. Ostronets konto hade iofs blivit rätt tomt!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
marcbass skrev:du vet va du fått för pris på den..
Ja, tyvärr!
Men ostronet blir putt på mig om jag säljer hennes Renault Megane.
Hoppas att affärerna går kalas för dig trots mig suktande och prutande!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..