Säljer 7 paket DR Black Beauties BKB-45 (045,065,085,105)

Givetvis helt nya i förpackning.
Säljes då jag går över helt och hållet till flats.
Okej 0 sets to go!!!!
Hej, det är svårt att säga hur snabbt de slits, du hittar mer info här angående det. http://pratabas.se/viewtopic.php?t=1082 ... k+beautiessebad skrev:Jag är nästan lite sugen. Men hur ser det ut, blir beläggen slitna fort? Hade nyss ett par elixir som dog ut direkt...
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Kör LaBella 0760 M "Original Oldies" - The 0760M Bass set was used by the legendary James Jamerson on virtually every Motown hit record in the 1960's. Donald "Duck" Dunn used the same strings on countless recordings with Otis Redding, and Booker T. and the MG's. They are the fullest and deepest sounding flatwounds ever made.BassiLow skrev:vilka flats är det du lirar på ? Groovyjr
nåt du kan rekommendera
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Det hade säkert sett hur bra ut som helst...BassiLow skrev:synd att du inte hade set till 5:or, det hade sett lite coolt ut på min sr905a (tror jag)
Kör postens färdigfrankerade gröna kuvert i storlek M för 40.-, de funkar för 1-2 paket. Vid fler blir det till att gå upp till size L eller XL som koster 56.- resp 78.- per styck.Pyssling skrev:Vad kostar frakt från Basstown till STHLM? Kan ta ett set om priset passar!
Tror inte det då de kostar 395.-/set normalt i butik för standard strängarna och coated tror jag ligger på 495.-/set. Så priset är helt okej enligt min uppfattning. Visst kan nog tysken vara billigare än svenska handlaren men då kostar frakten 150.- också.sebad skrev:Dags att gå ner i bris.. :p
+1 Det är riktigt bra pris faktiskt. Tre set vanilga high-beams från tysken blir en dryg tusenlapp, vilket man får fyra av av dig. Får se när mitt set kommer (imorgon hoppas jag!), så kanske jag köper fler av dig.groovyjr skrev:Tror inte det då de kostar 395.-/set normalt i butik för standard strängarna och coated tror jag ligger på 495.-/set. Så priset är helt okej enligt min uppfattning. Visst kan nog tysken vara billigare än svenska handlaren men då kostar frakten 150.- också.sebad skrev:Dags att gå ner i bris.. :p
Visst kan vi fixa det, skicka mig ett pm med adress m.m. så skickar jag kontonr osv.fredrikr skrev:Fuck it, jag tar dom två resterande om det funkar att du får kulorna när lönen kommer nästa måndag.
Helt hundra kommer dom och göra det. skicka ett pm med adressen...Hellish skrev:Hmm! Såna torde ju se jäkligt hårda ut på åskpippin!
Jag tar ett set!
sebad skrev:Yes, jag vet. Finns det kvar så köper jag ett set i slutet av månaden tror jag.
Här får det bli först till kvarn i så fall då det bara finns ett set kvar.Pyssling skrev: Får se när mitt set kommer (imorgon hoppas jag!), så kanske jag köper fler av dig.