Skitposten!! (edit..)

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Oh yes...! :D

Jag vill att det ska g å FORT saker och ting! (fast bara när jag själv inte behöver göra det....)

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Fernan
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Fernan »

blackparkas skrev:Oh yes...! :D

Jag vill att det ska g å FORT saker och ting! (fast bara när jag själv inte behöver göra det....)
"De saktmodiga skola ärva jorden" (Matteus 5:4)....du lever inte som det rekommenderas i Bibeln tydligen... man ska ta det lugnt alltså..
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

Bibeln säger också att söndagar är till för att softas på. Det är faktiskt ett bra budord!
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

ja men det var ju igår det var söndag, idag kör vi järnet .. . eller :wink:

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

blackparkas skrev:Oh yes...! :D

ADHD?
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++

Inlägg av peter_s »

blackparkas skrev:Skicka med posten ska ju ta till nästa dag egentligen, det var i Örebro i natt någon gång tydligen...
Jönköping (!) i torsdags kväll....
Hur i hela friden tänker man då om man skickar nå´t från Linköping till Jönköping om det ska till Bollnäs?
Ha! Ja, det kan man undra. Men det bästa som hänt mig är när ett instrument jag bestämt från Tyskland passade på att ta en sväng till Finland, innan det hittade till Skåne...

Skickligt.
Skriv svar