Jag kan tänka mig 3700 om du betalar frakten.A_Warning skrev: Då bjuder jag 3600:- som sista bud.
Lägg ett bud på min rick kopia eller köp för 4000 pistoler
- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
Vilket jag nog skulle sålt den för eftersom:Cliff_the_great skrev:Mer bud nu grabbar. Sista låg på 3600.
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=5441887
- Cliffy
- Medlem++
Vad jag hört om eagle är att de inte är lika bra och jag hade nog sålt den för 4 men a_warning som bjöd sista bjudet hade hittat en annan bas.Heyman skrev:Vilket jag nog skulle sålt den för eftersom:Cliff_the_great skrev:Mer bud nu grabbar. Sista låg på 3600.
-
- Medlem+
Nja så var det inte riktigt... Jag bjöd 3600:- som sista och du ville ha 3700:- + frakt. Sen efter 2 veckor medelade jag bara att mitt bud inte gällde längre.Cliff_the_great skrev:Vad jag hört om eagle är att de inte är lika bra och jag hade nog sålt den för 4 men a_warning som bjöd sista bjudet hade hittat en annan bas.Heyman skrev:Vilket jag nog skulle sålt den för eftersom:Cliff_the_great skrev:Mer bud nu grabbar. Sista låg på 3600.
- Cliffy
- Medlem++
A_Warning skrev:Nja så var det inte riktigt... Jag bjöd 3600:- som sista och du ville ha 3700:- + frakt. Sen efter 2 veckor medelade jag bara att mitt bud inte gällde längre.Cliff_the_great skrev:Vad jag hört om eagle är att de inte är lika bra och jag hade nog sålt den för 4 men a_warning som bjöd sista bjudet hade hittat en annan bas.Heyman skrev:Vilket jag nog skulle sålt den för eftersom:Cliff_the_great skrev:Mer bud nu grabbar. Sista låg på 3600.
Nä jag skrev väl inte riktigt klar med detaljerna. Jag menade att jag hade släppt den för 3700 om du hade betalat frakten och det är ju nära 4.

Aja Nu vet ni exakt hur det ligger till. Släng fram ett bud nu. Eller är det ingen som är intresserad?
- hosse
- Medlem+++
jag bjuder en ostmacka och en gammal rysk tant.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- hosse
- Medlem+++
tvvärr inte. ostmackan är ganska ordinär, ost och macka, inga krusiduller. tanten är född på en åker 1906 och sitter i en gungstol.Cliff_the_great skrev:Har du bilder?hosse skrev:jag bjuder en ostmacka och en gammal rysk tant.
www.chucknorrisfacts.com
- Cliffy
- Medlem++
hosse skrev: tvvärr inte. ostmackan är ganska ordinär, ost och macka, inga krusiduller. tanten är född på en åker 1906 och sitter i en gungstol.
Snacka om att tanten har Vintage-varning. Kanske lite för mycket så jag måste nog avböja detta bud.
Ingen annan som e sugen att lira på en "nästan rick" nu på denna fina lördag
- Mr Spock
- Medlem++
http://www.tradera.com/Basgitarr_Ibanez ... n-70431405

...andrahandsvärdet på kopior kan rimligen inte få skjuta i höjden hur som helst...

...andrahandsvärdet på kopior kan rimligen inte få skjuta i höjden hur som helst...
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Sexsträngat:
- Cliffy
- Medlem++
- Mr Spock
- Medlem++
Ingen kritik mot din prissättning; prissättningen vid begagnatförsäljning har ju en hel del att göra med prisnivån på instrumentet som nytt: man vill ju gärna få tillbaka rimlig del av insatsen.Cliff_the_great skrev:Nänä det är klart. Men min e ju lite över en månad gammal. Så 4 tycker jag inte är överdrivet men nu behöver jag verkligen få sålt min till nån av er. Behöver ha pengar till basbygget.Mr Spock skrev: ...andrahandsvärdet på kopior kan rimligen inte få skjuta i höjden hur som helst...
Sålunda är det ju i lika stor utsträckning så att man baxnar när man ser nypriset på Ric-KOPIORNA.
Våga vägra 34":
Sexsträngat:
Sexsträngat:
- blackparkas
- Medlem++++
+1bootsy skrev:Lägg ut den på Vendolin och/eller Blocket istället. Folk här på PB har väldigt specifik smak (och ofta väldigt tight budget).
Blocket is the shit.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
- bootsy
- Medlem+++
Men vad bra, då är det väl bara att ringa lilla pappsingen och be om pengar till Cliffs utomordentligt moderat prissatta Rickenbackerkopia då?Heyman skrev:Va faaaaan!!!! Är det fattigt folk här inne? Å jag som är uppvuxen i Täby! JAg har ju lovat pappsen att inte prata med fattigt folk.bootsy skrev:Lägg ut den på Vendolin och/eller Blocket istället. Folk här på PB har väldigt specifik smak (och ofta väldigt tight budget).
Stallet liknar mest ett veteflak.