Guldlackad kropp, 900:-SÅLD Vintage-vitt plektrumskydd 150:-SÅLT, p-bas mickar från en p-57:a MIM 400:-SÅLDA. Stall, fender vintage-typ 150:-SÅLT, Stallkåpa till 5-strängad p-bas 50:-, LaBella flats SÅLDA, har suttit på en p-bas 100:- eller gratis till den första som KÖPER nån av grejerna. Alla priser är + frakt som köparen betalar.
(mobil bild-sorry)
Senast redigerad av mikbass den sön 24 aug 2008, 11:01, redigerad totalt 1 gånger.
Jag tar gärna p-skyddet och flatsen när lönen kommer!
EDIT: Skickar ett PM
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara. There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.
Men ska vi peta i saker så; det finns (tekniskt sett) inga MIM P57, de som finns heter Classic 50s...kanske semantik, men p57 finns bara MIJ eller MIA...
mikkejohansson skrev:Jaså? När infördes den regeln på PB?
Men ska vi peta i saker så; det finns (tekniskt sett) inga MIM P57, de som finns heter Classic 50s...kanske semantik, men p57 finns bara MIJ eller MIA...
PopMumin skrev:Jag tar gärna p-skyddet och flatsen när lönen kommer!
EDIT: Skickar ett PM
Om PopMumin av nån underlig anledning inte lägger rabarber på flatsen tar jag gärna hand om dom.
Aja baja! Nu gjorde du mig sugen på rabarberpaj...
Jag har bara fördomar mot folk som är förutsägbara. There must be a leak somewhere, 'cause I can feel the GAS protruding my skin, running through my veins.