Låter det "ping" eller låter det "pong" när man knackar på träet? Låter det åt "ping"-hållet vill jag nog ha den, om inte halsinfästningen är för skum.
basmartin skrev:Låter det "ping" eller låter det "pong" när man knackar på träet? Låter det åt "ping"-hållet vill jag nog ha den, om inte halsinfästningen är för skum.
Jadu, det är inte lätt att avgöra, låter lite som en överton .
Halsfickan är orörd, har haft en EDEN-hals i den då var det nån halv mm till godo.
Jag är i GBG åtminstone tis, ons, tors nästa vecka (förmiddag). jag kan ta med den om du vill kika på den?
basmartin skrev:Låter det "ping" eller låter det "pong" när man knackar på träet? Låter det åt "ping"-hållet vill jag nog ha den, om inte halsinfästningen är för skum.
Halsfickan är orörd, har haft en EDEN-hals i den då var det nån halv mm till godo.
Jag är i GBG åtminstone tis, ons, tors nästa vecka (förmiddag). jag kan ta med den om du vill kika på den?
Gärna! Gör så!
PM:a ditt mobilnummer så ringer jag runt 8 på tisdag om du kan komma ifrån vid 9-10 tiden? Jag kör 18 meter lång bil så jag kan inte ses i brunnsparken