What more does a man need?
Grattis till två fina köp!
Fenderfynd, igen..
- BBQV
- Forumvärd
- BB3000S
- VIP medlem
Tack!rumpeldunken skrev:Grattis!! Så jäkla najs asså...Är glad för din skull att du köpte dom och hoppas du också är det. Det är alltid kul och inspirerande med nya basar!

Få se, en jazz, en P och en P/J? hmmm, spela och ha kul med kanske?blackparkas skrev: Jaja, grattis!
Vad ska du med alla yxor till?
Eller är det pensionsförsäkring?

Absolut inte frågan om nån försäkring, dom här ska få göra rätt för sig! Har länge suktat efter en 70-tals jazz (och helst i trä - ja sån är jag!) men inte varit beredd att lägga ut de pengar det normalt handlar om. Höll precis på att undersöka P-bas marknaden när den där P78'an dök upp. Ett tecken från ovan tror jag.

Däremot borde jag nog sälja av några av mina andra basar som jag inte hunnit fästa mig vid ännu, har lite för många nu för att kunna ge alla den speltid de förtjänar. Tror jag...
Nej, tyvärr inte. Jazzen är exakt vad jag hade drömt om att kunna skaffa nån gång...edvine skrev:du har inte med ditt ärliga samvete sälja över den till mig?
En pratabas-bas och en Stingray kanske?BarbequeVillage skrev:What more does a man need?

Tackar allra ödmjukast!BarbequeVillage skrev:Grattis till två fina köp!
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |
| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |
- BB3000S
- VIP medlem
Blocket-annonsen ligger kvar fortfarande så jag skulle tro att den är kvar ännu. Fick för mig att säljaren skulle vara borta till veckan, så den kanske är tingad men inte såld?alexon skrev:Vad hände med 79:an? Den såg ju ut att vara ok.
Hursomhelst - fingrade en hel del på den också när jag var där, och jag fann inget som helst fel på den. Fokuserade iofs mest på de jag köpte, men tror ändå jag hade hajat till om nåt var off med den. (Jag är iofs inte P-bas ägare sen mer än en vecka, så P-bas-världsdetaljer har jag svårt att ge...). Den var lite lättare än P78'an jag köpte förra veckan, och lät också lite "snällare". Hade med mig P78'an dit för att kunna jämföra mot P/J'n, så 78'an & 79'an blev spelade parallellt. Inte mycket wear på den om man nu gillar/ogillar det.
IMHO en otroligt fin bas som kommer att göra någon mkt nöjd, hoppas nån härifrån får den! Jag skulle inte tycka nån var dum som köpte den osett, men tar förstås inget ansvar om nån gör det!!!
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
- hosse
- Medlem+++
nu vill jag se en familjebild på alla dina basar!
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."