the_great_alfonzo skrev:Vore skoj, men jag skippar nog.. Förresten, vadan 380:- i mejlet och 780:- i tråden?
Det går ju att läsa hela tråden också

jaja... måste logg in rätt dator baraGeddy_Lee skrev:Härligt!anli skrev:Åja... jag hänger på. Skam vore annars
Skicka mail, kära dig, enligt instruktionen så samlar jag er på samma ställe.
Inte så att det är bråttom.anli skrev:jaja... måste logg in rätt dator baraGeddy_Lee skrev:Härligt!anli skrev:Åja... jag hänger på. Skam vore annars
Skicka mail, kära dig, enligt instruktionen så samlar jag er på samma ställe.
Ville bara ge lite muntlig uppmuntran innan jag skriver på
+1Bulgrim skrev:Wee! Jag är på! (Mera pepp, mailar åxå)
Kan bara fredag-lördag dock. Hur svårt är (5) på Moodys lödskala?
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Det måste man inte ha. Jag tror att man kommer att lära sig en hel del av de övriga projekten.Rix skrev:Grymt schyst initativ! Dessvärre har jag inga byggrelaterade projekt i detta nu (skaffat hus förvisso men det får man nog inte hjälp med). Hoppas det blir succé och att det går att genomföra igen!
Ja, var är alla???Geddy_Lee skrev:Det måste man inte ha. Jag tror att man kommer att lära sig en hel del av de övriga projekten.Rix skrev:Grymt schyst initativ! Dessvärre har jag inga byggrelaterade projekt i detta nu (skaffat hus förvisso men det får man nog inte hjälp med). Hoppas det blir succé och att det går att genomföra igen!
Vi snackar 800 spänn för mat och logi i ett dygn + att man får lära sig, alt får hjälp med sina moddningar/byggen och kommer hem med en schysst pedal som man dessutom lött ihop själv!
Vi är typ 5 st så här långt....så blir det inte bättre så blir det inget alls.
Märkligt att de som peppat för detta inte visar minsta intresse så här långt.
Är det ngt som är fel med upplägget så får man gärna säga till.
Jag är halvhändig men löder VÄLDIGT sällan.Bulgrim skrev:Wee! Jag är på! (Mera pepp, mailar åxå)
Kan bara fredag-lördag dock. Hur svårt är (5) på Moodys lödskala?