Var länge sen jag lyssnade på dom nu, men så snubblade jag över det här klippet på Youtube. Jävlar vilket band det var asså! Duktiga musiker, fantastiska låtskrivare, scenpersonligheter av rang. Riktigt synd att dom la av, jag som aldrig fick en chans att se dom får nöja mig med att snyfta till klipp som detta:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SqsNR5pI6bw[/youtube]
At The Drive In...?
- Punkster
- Medlem+++
At The Drive In...?
/Linus
- newheartshadow
- VIP medlem
kickass band, hann aldrig se dem själv heller, men mars volta får väl duga 
och tjejen har sett sparta så mellan oss så har vi ju sett at the drive in haha.
bra klipp förresten, hade inte sett det innan, tackar!

och tjejen har sett sparta så mellan oss så har vi ju sett at the drive in haha.

bra klipp förresten, hade inte sett det innan, tackar!
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
- newheartshadow
- VIP medlem
Yes den spelningen var riktigt bra, tycker synd om de som gick under den inledande 30-minuters jamsession de körde.Punkster skrev:Japp, Mars Volta funkar också, fast jag tycker bara första skivan är bra. Resten är för mycket salsa för mig. Såg dom 2005 på Hultsfred, jäklar vilken bra konsert!

Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
- Punkster
- Medlem+++
Det får man ge dom ganska mycket cred för, väldigt modigt att inleda en konsert som börjar klockan kvart över 3 på natten på Hultsfred med ett halvtimmesjam. Men det var coolt. Är fortfarande grymt impad av John Theodore´s skills på trummornewheartshadow skrev:Yes den spelningen var riktigt bra, tycker synd om de som gick under den inledande 30-minuters jamsession de körde.Punkster skrev:Japp, Mars Volta funkar också, fast jag tycker bara första skivan är bra. Resten är för mycket salsa för mig. Såg dom 2005 på Hultsfred, jäklar vilken bra konsert!

/Linus
- a-row
- Medlem+
- straightedge79
- VIP medlem
Såg dom precis innan dom breakade och släppte Relationship of command. Sjukt bra!!!
Mars Volta har inte mkt att komma med i jämförelse enligt mig, inte Sparta hellre...
Bra band båda men inte i närheten av deras forna glansdagar.
Mars Volta har inte mkt att komma med i jämförelse enligt mig, inte Sparta hellre...
Bra band båda men inte i närheten av deras forna glansdagar.
EGC 500, Oljabacker & Moog Sub Phatty
Verellen Kalaloch, Tecamp 612+215
Verellen Kalaloch, Tecamp 612+215