jag älskar....
- hosse
- Medlem+++
jag älskar....
.... att pumpa åttondelar. det är fan det bästa.
bara så ni vet.
bara så ni vet.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Marshall
- VIP medlem
Re: jag älskar....
Noterat!hosse skrev:.... att pumpa åttondelar. det är fan det bästa.
bara så ni vet.
Swedish Match?hosse skrev:snus och kaffe, a match made in heaven.
-
- Medlem++
Det är riktigt bra, det håller jag med om =)hosse skrev:.... att pumpa åttondelar. det är fan det bästa.
bara så ni vet.
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- Liten
- Hedersmedlem
Jag vet inte om det var ämnat som en pik till mig för mina plumpa "DET HÄR ÄR MUSIK" och "DET HÄR ÄR INTE MUSIK"-inlägg i den där tråden för lite sedan..
Jag vill POÄNGTERA att jag också ÄLSKAR att pumpa åttondelar.. och jag förkastar HELT det jag skrev i den tråden.. jag hade enbart den stora ljudmattan i huvudet och det fuckade upp allt...
ALLT ÄR MUSIK! ÄVEN ATT TESTA FÖRSTÄRKARE MED LÖST RINGADE E PÅ VOLYM 11 I 4 TIM NONSTOP!
Jag vill POÄNGTERA att jag också ÄLSKAR att pumpa åttondelar.. och jag förkastar HELT det jag skrev i den tråden.. jag hade enbart den stora ljudmattan i huvudet och det fuckade upp allt...
ALLT ÄR MUSIK! ÄVEN ATT TESTA FÖRSTÄRKARE MED LÖST RINGADE E PÅ VOLYM 11 I 4 TIM NONSTOP!
- Ahab
- Medlem+
hosse skrev:snus och kaffe, a match made in heaven.
+1The Marshall skrev:Swedish Match?
Försökte dricka kaffe utan snus innan. Det funkade inte alls.
Bandet som kallar sig SUNN O))) har gjort en karriär på det.Liten skrev:ALLT ÄR MUSIK! ÄVEN ATT TESTA FÖRSTÄRKARE MED LÖST RINGADE E PÅ VOLYM 11 I 4 TIM NONSTOP!
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
- optic
- Medlem+
Jag älskar att slapa mina musikaffärslicks!
Thunderfunk 550-B
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
EBS 2*12 NEO
Corvette Hot Rod 2005
Thumb BO 01
<3 Tjoffe
www.myspace.com/momoorchestra
- hosse
- Medlem+++
den tråden har jag helt missat.Liten skrev:Jag vet inte om det var ämnat som en pik till mig för mina plumpa "DET HÄR ÄR MUSIK" och "DET HÄR ÄR INTE MUSIK"-inlägg i den där tråden för lite sedan..
jag vill mesta bara säga att åttondelar är grymt och att swedish match är snuset som gäller, möjligtvis Skruf stark portion då och då.
www.chucknorrisfacts.com
- TDHP
- Forumvärd
Chill kompis, allt är förlåtet!Liten skrev:Jag vet inte om det var ämnat som en pik till mig för mina plumpa "DET HÄR ÄR MUSIK" och "DET HÄR ÄR INTE MUSIK"-inlägg i den där tråden för lite sedan..

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- GandhiMK2
- Medlem++
Jag skulle vilja säga att det till viss del är ålders/erfarenhets-relaterat...Liten skrev: ALLT ÄR MUSIK! ÄVEN ATT TESTA FÖRSTÄRKARE MED LÖST RINGADE E PÅ VOLYM 11 I 4 TIM NONSTOP!
Om min dotter spelar bas så är det roligt med e på full dist i x antal minuter ...kanske är det så att hon skapar musik....om jag spelar löst e i tre minuter så har jag svårt att se att jag skapar musik...
Annars så är jag en full hetsare av att föra oljud....min son och hans polare hetsar jag att dom ska spela trots att dom "inte kan någon gemensam låt"....RÖJ bara...LÅT...HÄRJA:...

Vad var det för tråd du hänvisade till, Liten?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- Liten
- Hedersmedlem
figgebass skrev:Jag skulle vilja säga att det till viss del är ålders/erfarenhets-relaterat...Liten skrev: ALLT ÄR MUSIK! ÄVEN ATT TESTA FÖRSTÄRKARE MED LÖST RINGADE E PÅ VOLYM 11 I 4 TIM NONSTOP!
Om min dotter spelar bas så är det roligt med e på full dist i x antal minuter ...kanske är det så att hon skapar musik....om jag spelar löst e i tre minuter så har jag svårt att se att jag skapar musik...
Annars så är jag en full hetsare av att föra oljud....min son och hans polare hetsar jag att dom ska spela trots att dom "inte kan någon gemensam låt"....RÖJ bara...LÅT...HÄRJA:...DÅ blir det musik.....typ...
Vad var det för tråd du hänvisade till, Liten?
Det är Basen vs Plånboken: http://pratabas.se/viewtopic.php?t=11598
Men det är en bit in jag får snilleblixten att klanka ner på alla som testade stärkare under Glanshammardagarna och även försvara mina inlägg: http://pratabas.se/viewtopic.php?p=251326#251326