sorghwind skrev:
vette fan hur jag lyckades läsa det bakochfram, tur att jag redan hade påpekat att sälja mest inte är lika med påverka mest. Alla vet ju att metallicaskivor, det köper ju bara losers som sitter och runkar skalor på pojkrummet, går musikgymnasium och bildar hopplösa band som ingen vill se live
Du har fattat helt fel, bandet du referar till heter Dream Theater.
TDHP skrev:Personligen tycker jag att både GnR, Metallica och Nirvana är tre av de mest överreklamerade band som finns som blivit obegripligt stora...
Jag visste faktiskt inte heller vilka varken Duff eller Jason var förrän för kanske ett par år sen. Basisten i Nirvana vet jag inte ett smack om utom att han verkar ganska blåst!
Så det ultimata bandet måste ju bli:
Duff - bas
Jason - Bas
Korkade Nirvanabasisten - bas
ROCK ON!
Har ni sett "idiocracy" på youtube? kolla "husbandet" på galan i slutet av filmen.... aaarrrghhh...
Night Prowlèr skrev:
vette fan hur jag lyckades läsa det bakochfram, tur att jag redan hade påpekat att sälja mest inte är lika med påverka mest. Alla vet ju att metallicaskivor, det köper ju bara losers som sitter och runkar skalor på pojkrummet, går musikgymnasium och bildar hopplösa band som ingen vill se live
Du verkar ha fått det mesta bakochfram.
Det sista han sa kan vara det rättaste som ngnsin skrivits på prata bas...det är en objektiv sanning och om du inte förstår den är du bortom räddning...[/quote]
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Nu måste jag modifiera mitt band...man hittar så bra grejor på youtube....eftersom överskriften på klippet är the best drummer ever så måste han ju vara med.
Han som mixade videoljudet ska vara tekniker och fast medlem i mitt p-funkband. http://www.youtube.com/watch?v=rRGJ0F-N ... re=related
Det låter så otroligt skönt 0.22-0.29 typ....den där sirenliknande falsettropstonen som klipper mot baskaggen...stor musik!
Och NAMNET!!!!KOTTAK!!??
Ett sant geni!
Edit: Faktum är att det var längesen jag skrattade så gott åt ett klipp!! =)
Vilket jävla sound!! Helt mättad ljudbild!! Viva Videocamslimiter!
"TjeeenareTjeeeeenare!!Tyckerudeeeeeeru?!? Ta en cigarill och slappna aaaav vettja!
har du sett länsman på sistone dååårå?"....
the_great_alfonzo skrev:Fredrik thorendal: Gitarr
Fredrik thorendal: Gitarr2
Fredrik thorendal: Bas
Fredrik thorendal: Marackas
Fredrik thorendal: Trummor
Fredrik thorendal: Elorgel
Fredrik thorendal: Image
vem är Fredrik Thorendal?
Här uppe i skogen har vi i o f s en hjälte som heter Fredrik Thordendahl... kan det vara honom du menar?
Shit, är det Thordendahl? Trodde det var en felstavning i crafton katalogen Some meshuggah fan jag är
Sång - Amanda Jensson
Trummor - Bosse Skoglund
Klarinett - Woody Allen
Bas - JJ Burnel
Gitarr - Johnny Ramone
Orgel - Jon Lord
Kör - Birgit Friggebo
Kör - Thåström
Dörrvakt - den blå i Robinson (om det inte redan är kaos så ordnar han det )
Myxomatosis skrev:Måste nästan slänga in en bubblare..
Barbershop med:
Hästpojken
Lill-babs
Annette Kullenberg
Kanye West
Lille Skutt
Sen får Foppa sköta Leif Pagrotsky och fixa scenshowen.
ANETTE KULLENBERG!!! Bra casting där!! Oerhört trött faen...Kan jag få slänga in Lena Melin på xylofon?
Clabbe af Gayerstam - growl
Leif "Liket" Olsson - bakgrundsbingoutropare
Bert Karlsson - bas
Karl Gerhard - trumset
Cyndee Peters - Gibson Flying V
Michael Ruff - Synt