daionsavage skrev:the_great_alfonzo skrev:! Ska nån gång när jag kommer ihåg konsultera Årnes ifall det går att hitta 5or med MM+J(manne då) till lämplig peng...
Billy: hoppas att du inte tar illa upp för att jag babblar i din säljtråd, men jag tror inte att Alfonzo kan hosta upp den deg du vill ha för basen inom den närmaste framtiden (kalla mig fördomsfull

).
Alfonzo: Är det MM+J du vill ha så rekommenderar jag att du sparar ihop till ett set från Delano, sedan kan du låta montera in dem i någon betydligt billigare bas. (någon beggad washburn, dean, yamaha, cort eller ibanez borde funka alldeles utmärkt!)
Bra tips, men som jag förklarade i en tråd för ett tag sen har jag faktiskt lite deg nu

Dels för att jag lyckats snylta till mej tillåtelse att lägga mitt Flyttahemifrån kapital på basar(11.000) + att jag önskade mej pengar i konfa present (4.000)

Så samtliga köptankar på sistone har varit relativt realistiska... Dock så var konfapengarna tänkta till att 1) Fixa upp nuvarande ejfungerande basar. 2) Alhembic budget, men jag skulle nog kunna dra en tusing därifrån iallafall
Men visst ska jag ta det lugnt ändå..
Billy! Kom på att jag nån gång nästa vecka är i Stockholm(kan kolla upp lite närmare exakt när nån gång sen), är du hemma nåt då eller är du veck hela månaden?