Vete fan varför, men jag blir inte 100% kompis med singlecoilen vid halsen, så jag spelar bara HH Bongo. Alltså är jag intresserad av att sälja Dargien.
Kan provspelas (och jämföras med HH samt SR5) i Nacka (på en Roland Bass Cube 60 haha) eller nära Huddinge där mina Aggiegrejer står.
Basen är naturligtvis felfri med case och så vidare, och priset är inte idiothögt.
Senast redigerad av strummer den sön 12 okt 2008, 02:16, redigerad totalt 1 gånger.
Den är dock läskigt cool i DD utförande. Och inte fy skam i Envy green heller.
Så...lycka till!
//H
Megapass?
Blir lite fundersam, vad trodde du en Bongo 5:a skulle kosta egentligen?
Vill inte vara otrevlig på nå´t vis men 12500 spänn är helt ok, och det är ju dessutom en Dargie-grön!
Underbart snyggt!
Skulle jag någonsin köpa en Bongo, vilket inte är så troligt, så skulle det bli en Dargie, eller möjligtvis den där mattsvarta.
Så...lycka till!
//H
Megapass?
Vill inte vara otrevlig på nå´t vis men 12500 spänn är helt ok, och det är ju dessutom en Dargie-grön!
Underbart snyggt!
Skulle jag någonsin köpa en Bongo, vilket inte är så troligt, så skulle det bli en Dargie, eller möjligtvis den där mattsvarta.
OK! Kort off topic!
I den häraden hade jag väl igentligen räknat med.
Det slog en líten frivolt i hjärnan när jag såg den och inget pris ute.
Cool bas till rätt person!
Go get!
-12 Squier Jaguar SS, Cort Actionbass 4 avbandad, Cort Actionbass Jr moddad, MM SUB US, Unicorn Ozellman, Unicorn The Purist. TecAmp Puma 500, 2 st XS 115, 1x8", 2x8"
Så...lycka till!
//H
Megapass?
Underbart snyggt!
OK! Kort off topic!
I den häraden hade jag väl igentligen räknat med.
Det slog en líten frivolt i hjärnan när jag såg den och inget pris ute.
Cool bas till rätt person!
Go get!
-12 Squier Jaguar SS, Cort Actionbass 4 avbandad, Cort Actionbass Jr moddad, MM SUB US, Unicorn Ozellman, Unicorn The Purist. TecAmp Puma 500, 2 st XS 115, 1x8", 2x8"
Så...lycka till!
//H
Megapass?
Underbart snyggt!
Det är ett bra pris tycker jag, men det är klar att det är mycket pengar. Nu är jag inte samlartok på något sätt, men det finns totalt 277 st instrument i denna kulör, varav tre (3) är Bongo 5 HS. Så nästan unik är den också:)
tyvärr är jag inte intresserad av byten, inte ens likbilen;-)
Och en lado, njae den är inte min modell direkt, och dessutom en sträng för lite för att jag ska känna mig bekväm...