Ökad hårväxt, hur!?

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Rix »

broder blues skrev:
Rix skrev:Alfåns, jag förstår dig! Jag har själv skäggväxt efter morsan och har bara lite fjun på överläppen och hakan. Fast det enda jag önskar mig mest i hela världen (förutom en cykel då) är FETA goa hockeyklubbs-pollisar!!! Det lär aldrig hända, snyft.
Såna här menar du?

Bild
Ååååå!! :shock:
Användarvisningsbild
BassiLow
Medlem++

Inlägg av BassiLow »

Bild

ÖL ÄR BEVISAT BRA

men som många säger, så är det mer generna som bestämmer, om din farsa är naturligt flintig, så kommer du också med största sannolikhet också att bli det

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;

Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
Användarvisningsbild
broder blues
Medlem++

Inlägg av broder blues »

Arvet kan lika gärna komma från mammans sida.

Men principen är rätt. Anlag är den största framgångsfaktorn
för långt hår (eller bristen därav) :)
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Användarvisningsbild
Cuba
VIP medlem

Inlägg av Cuba »

Jag började tappa hår när jag var 22 bast. Ligger i generna. Nu är jag näst intill flint upptill. Jag har aldrig besvärats av det men jag gjorde ett försök med Regain 5 år senare, bara för att testa.

Det funkade på sitt sätt men inte som jag trott. Jag fick vita babyfjun runt tinningarna och det såg förjävligt ut. Fick även en allergisk reaktion med blödande sår på skalpen och i ansiktet och det var ju inte så trevligt.

Don't try Regain ....
Skriv svar