Music Man StingRay 5

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

the_great_alfonzo skrev:Hmm, hellboy, är inte du lite sugen på en Lado btw?? Du har väl MM så det räcker redan?
Jepp. Ska iväg till järnaffären nu köpa några skruvar till en bas men sen ska jag inte köpa en pinal till. Tvärtemot sälja av lite prylar.

Lado är ju roliga basar och jag har känslan att Lado är ett av dom märken som kommer få lite vintage priser framöver. Finns inte så många och dom som testat tycker att dom är bra. Den kombinationen brukar dra upp priserna när fler folk får upp ögonen. Började med vintage pre CBS Fender, Gibson och andra som skenade iväg i pris och på senaste tid har samma sak hänt med Wal basarna. Har känslan att det kommer bli något liknande med Lado om 15 år.....

//J
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

Fan, det är ju sånt som får en att vilja behålla den.. :roll:
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

the_great_alfonzo skrev:Fan, det är ju sånt som får en att vilja behålla den.. :roll:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

//J
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

Äh!! Ge mej ett bud nu, hur många MM får jag för den helvetespojk?!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

the_great_alfonzo skrev:Äh!! Ge mej ett bud nu, hur många MM får jag för den helvetespojk?!
Ingen.... :oops:

Jättebra byggen men..... Som sagt, jag ska köpa skruv. Sen får det vara nock!! :roll:

//J
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Inlägg av basmartin »

Hellboy skrev:
the_great_alfonzo skrev:Äh!! Ge mej ett bud nu, hur många MM får jag för den helvetespojk?!
Ingen.... :oops:

Jättebra byggen men..... Som sagt, jag ska köpa skruv. Sen får det vara nock!! :roll:

//J
Taknock?
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
strummer
VIP medlem

Inlägg av strummer »

Hellboy skrev:Ska iväg till järnaffären nu köpa några skruvar till en bas men sen ska jag inte köpa en pinal till. Tvärtemot sälja av lite prylar.
Mmmm, ja, jovisst, jättefint tänkt, lycka till :D
Kompressor, det är livet!
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

strummer skrev:
Hellboy skrev:Ska iväg till järnaffären nu köpa några skruvar till en bas men sen ska jag inte köpa en pinal till. Tvärtemot sälja av lite prylar.
Mmmm, ja, jovisst, jättefint tänkt, lycka till :D
Faan också. Du känner mig. Nåväl, en Bongo också men SEN blir det inget mer...... :twisted:

//J
Skriv svar