Är det nå'n som är intresserad av den här? Kåpor, reverse tuners med D-Tuner, Schaller Straplox, SD SCPB-3 mik och en gigbag. Strängad med GHS precision flats 55 - 110.
Vad är den värd? Byten?
Senast redigerad av BBQV den sön 21 sep 2008, 22:08, redigerad totalt 2 gång.
"If you reach perfection your standards are too low."
Jag fick förmånen att klämma lite på den idag, och ojojoj vilken trevlig bas det var!! Grymt skön hals (P65'ig typ), härligt rätt ljud (trots att vi höll volymen på familje-vänlig nivå), och otroligt snygg finish. Hade en lyster i finishen som inte bilden gör rättvisa.
En feting! 43 mm bred vid sadeln, 24 mm tjock vid första band har jag för mig.
Prismässigt vet jag inte vad jag ska säga riktigt, det är svårt att värdera nå't som ingen beställt. Delarna kostar över 5 000kr så det blir svårt att släppa den under 8 000. Byten är också intressanta, för en Stingray kanske jag till och med kan lägga en slant eller två emellan...
Senast redigerad av BBQV den sön 07 sep 2008, 22:11, redigerad totalt 2 gång.
BarbequeVillage skrev:Om nå'n vill komma billigare undan så kan jag plocka bort D-Tunern, Straploxen och gigabgen och pruta lite på priset...
Jösses, NEJ NEJ! Folk måste lära sig att det kan kosta att köpa en bra bas. Låter den lika fint som den ser ut så är väl 8 000 alldeles för lite egentligen?
BarbequeVillage skrev:Om nå'n vill komma billigare undan så kan jag plocka bort D-Tunern, Straploxen och gigabgen och pruta lite på priset...
Jösses, NEJ NEJ! Folk måste lära sig att det kan kosta att köpa en bra bas. Låter den lika fint som den ser ut så är väl 8 000 alldeles för lite egentligen?
Lite störande. Jag har varit allergisk mot P-51 designen hela tiden. Nu kommer pudeln. Sen kände jag på Barbies basar i Glanshammar. Om det var smart eller dumt? Jag vill nästan ösa pengar över käre Per och få denna. Men... Det var varit mycket minus på kontot nu. Måste tygla mig!
MikeO skrev:Inte världens bästa bilder, men du vet ju hur en P-bas ser ut.
He he, jo det är klart... Jag tänkte mest på färg och skick. det där är faktiskt det första konkreta budet som verkar lite intressant! Jag har iochförsig redan ett par liknande, men... Jag ska grunna lite över natten.
Drar på tjänsteresa på onsdag morgon och är inte hemma förrän tisdag kväll, nästa vecka så det är ingen ko på isen.
Du vet ju hur du får tag i mig om du vill diskutera lite närmare.