Fender Precision 1976 DiMarzio mickar, stackad Vol/Ton och Blend. Lätt - väger lika lite som BBQV's P-65'a, sin troliga askkropp till trots. Behåll den som den är, lacka om den, fyll igen stallmickshålet, möjligheterna är oändliga. Helt underbar att spela på, och P/J kombon med blend är grymt flexibel.
Senast redigerad av BB3000S den fre 03 okt 2008, 21:31, redigerad totalt 43 gång.
Nu tänkte jag nästan byta bort min sabre igen.. Sen kom jag på att den är snyggare än alla p:isar!
Fast den där ser ut som en riktigt cool player, köp den nån, snabbt! Grattis till ett bra pris!!!
Tack för kommentarerna! En Stingray vill jag ha ägt nån gång i livet, och även en riktig Warwick har varit lite av en hägring sen länge, så när jag tänkt i ev bytesbanor är jag rätt begränsad.
Falcon: Ja, nånting utöver pianobar-slitage har den ju varit med om. Vore kul om gamla basar kunde berätta sin historia, eller hur?
Omlackning till tex OW är en klar kandidat om den blir kvar hos mig. Det borde väl snarare höja än sänka värdet vid ev försäljning till "allmänheten" längre fram i tiden? Eller? Vore kul med nån kommentar på det också.
Finns som sagt i Grillby om nån vill studera vad Hard Core Relic egentligen innebär!
hehe jadu Parkas, du och min tjej är överens om att den inte ska lackas iaf om det är nån tröst. Blir den kvar hos mig ser jag nåt OW-liknande borta vid horisonten...
Den är faktiskt helt grym att spela på, i med en blend-ratt bara så...
Marcbass - tror fan du har nailat vad BGE står för!!!
B.G.F. höjer ju bara priset...och helt rätt där BB3000S, i med en blend-kontroll...du har väckt ett slumrande monster...jag skall ha blendkontroll på ALLT nu...
Roland skrev:B.G.F. höjer ju bara priset...och helt rätt där BB3000S, i med en blend-kontroll...du har väckt ett slumrande monster...jag skall ha blendkontroll på ALLT nu...
Och en BB3000 förr eller senare, eller hur! Tack för senast får man väl säga, mkt trevligt sätt att få några timmar att gå!
Allvarligt talat Parkas: BGF'et ger den karaktär...
BB3000S skrev:Omlackning till tex OW är en klar kandidat om den blir kvar hos mig. Det borde väl snarare höja än sänka värdet vid ev försäljning till "allmänheten" längre fram i tiden? Eller? Vore kul med nån kommentar på det också.
Du vinner på att täppa igen jazzmick-hålet och låta lacka om den, helt klart.
Som den är nu ser den fördjävlig ut.