AArgh!
Jag försöker skicka betalningen för basen som jag beställt. Förde över 17000 kronor till mitt paypal konto här om veckan och försöker nu skicka det...men PayPal försöker dra pengarna från mitt bankkonto! Hur får jag PayPal att förstå att jag vill skicka de pengarna som ligger på mitt PayPal konto?
Jag förstår inte varför den tror att jag vill skicka pengar direkt från mitt bankkonto.
Aha....nu ser jag kanske vad jag gjort fel
Jag försökte nog skicka några cent mer än vad jag hade, så den försökte ta från mitt bankkonto också. Jag ska se om det löser sig om jag skickar lite mindre....
smartaste är ju om du köper genom typ ebay..om säljaren tar paypal så äre ju bara klicka sig vidare från auktionsvinsten in till paypal och bekräfta betalningen så drar den den exakta summan från ditt VISA/whatever-kreditkort. tycker iaf jag är bra mkt smartare än att föra över till paypal å sen till säljaren.. =)
Slipsen skrev:smartaste är ju om du köper genom typ ebay..om säljaren tar paypal så äre ju bara klicka sig vidare från auktionsvinsten in till paypal och bekräfta betalningen så drar den den exakta summan från ditt VISA/whatever-kreditkort. tycker iaf jag är bra mkt smartare än att föra över till paypal å sen till säljaren.. =)
Jo det låter smart, men detta va inget Ebayköp Dessa stålar skulle gå till Fred Bolton på Bee basses