Roland skrev:Äh, vad tusan har du som är viktigare än att träffa mig?!
Jag tänkte avregga mig och radera alla mina poster. Det tar nog hela kvällen.
Nej, vi får se. Jag hade inte tänkt gå på det där, men ingenting är ju omöjligt. Det är säkert en underhållande tillställning. Har en Australiensisk baspolare som man kanske skulle kunna lura med.
Det är troligtvis upp till min plånbok att avgöra.
Roland skrev:Äh, vad tusan har du som är viktigare än att träffa mig?!
Jag tänkte avregga mig och radera alla mina poster. Det tar nog hela kvällen.
Nej, vi får se. Jag hade inte tänkt gå på det där, men ingenting är ju omöjligt. Det är säkert en underhållande tillställning. Har en Australiensisk baspolare som man kanske skulle kunna lura med.
Det är troligtvis upp till min plånbok att avgöra.
Skulle plånboken få avgöra fick man ju aldrig något kul...
Det är en viss liiiiten risk att firman som betalar mina basinköp inte kommer att släppa iväg mig förrns det blivit löjligt sent på torsdag. Jobb alltså.
Men - jag är definitivt på och hoppas på att kunna komma iväg.
Rolle: jag slår en pling framåt eftermiddan.
Vore nice att ta en bit mat och nån öl innan också. Äta på Fashing är ju inte helt nödvändigt.
Det är en viss liiiiten risk att firman som betalar mina basinköp inte kommer att släppa iväg mig förrns det blivit löjligt sent på torsdag. Jobb alltså.
Men - jag är definitivt på och hoppas på att kunna komma iväg.
Rolle: jag slår en pling framåt eftermiddan.
Vore nice att ta en bit mat och nån öl innan också. Äta på Fashing är ju inte helt nödvändigt.
Låter som en plan...äta och dricka är inget som jag har slutat med...helt
Jag har ordnat barnpassning...jag åker in till senast 20:00. Vill någon sluta upp tidigare och äta en bit innan så meddela detta ikväll så jag kan ordna med barnvakten i god tid...
Min vilja skriker JA, men plånboken säger ett bestämt NEJ.
Jag kom helt plötsligt på att jag ska parkera bilen på Bromma flugplats över helgen. Den är najs.
Lägg därtill att min trådlösa router behagade lägga av i måndags, så ser budgeten denna månaden inte alls bra ut.