Jag har varit och repat... var kanske inte så bra med pågående pb-lotteri. 15 meddelanden i inboxen... men jag ska reda ut vilka som kom först och ta dem i ordning...
Kim S skrev: Jag har varit och repat... var kanske inte så bra med pågående pb-lotteri. 15 meddelanden i inboxen... men jag ska reda ut vilka som kom först och ta dem i ordning...
Kim S skrev: Jag har varit och repat... var kanske inte så bra med pågående pb-lotteri. 15 meddelanden i inboxen... men jag ska reda ut vilka som kom först och ta dem i ordning...
Repat! Vad är det för sorts prioritering.
Bas skall ju först och främst pratas, inte spelas!
Hade de inte varit så ville det ju varit SpelaBas.se
jockebas skrev:nä nu läste jag att dom var upptagna! vilka är egentligen kvar? om några? om det finns så vill jag ha två och det verkar vara tombola varianten så vilka som helst duger!Jockebas igen
Skriv ett pm till kim att du vill ha två random lotter så får du nog någon.
Håll inte på me massa P;M nu, vi skulle ju skriva HÄR vilka lotter
Repat! Vad är det för sorts prioritering.
Bas skall ju först och främst pratas, inte spelas!
Hade de inte varit så ville det ju varit SpelaBas.se
Ledsen för röran nu under kvällen, jag borde ha sagt klart och tydligt att jag skulle vara borta och att först till kvarn i TRÅDEN gällde. Men eftersom folk pm:ade ända från början så tog jag trådinlägg och pm i kronologisk ordning och gjorde så gott jag kunde.
Ledsen Prunier, Jockebas, peppe, bassdude jocke och mickerikson...
Jag börjar nu pm:a om kontonummer!
Hinner ni sätta in fort så kanske dragningen kan ske redan till lördagen!
När pengarna börjar trilla in markerar jag namnen som betalt med fet stil.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..