G&L L-1505-Lotteriet. ALLA PENGAR INNE!
- Kim S
- Medlem++
Hmmm.... jag kommer ändå inte hinna skicka basen förrän på fredag eftermiddag, så det gör ingen skillnad för vinnaren i fråga om när den landar. Kan vi avvakta under eftermiddagen och eventuellt köra videon imorgon? Jag försöker lösa ett litet bankmysterium här först. Alla har inte varit 100%-iga med att skriva sina nick nämligenTDHP skrev:Jag säger kör idag, men Kim får bestämma om han vill lita på att de resterande pröjsar ändå!knedy skrev:Om det råkar vara så att jag redan spelat in dragningen, och alla inte har betalt ikväll, ska vi fortfarande köra 20:00 eller skjuta upp det tills imorrn eller lördag?

Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- knedy
- VIP medlem
Ok, fast då får ni ignorera när jag säger att det är torsdagskväll i videon..Kim S skrev:Hmmm.... jag kommer ändå inte hinna skicka basen förrän på fredag eftermiddag, så det gör ingen skillnad för vinnaren i fråga om när den landar. Kan vi avvakta under eftermiddagen och eventuellt köra videon imorgon? Jag försöker lösa ett litet bankmysterium här först. Alla har inte varit 100%-iga med att skriva sina nick nämligenTDHP skrev:Jag säger kör idag, men Kim får bestämma om han vill lita på att de resterande pröjsar ändå!knedy skrev:Om det råkar vara så att jag redan spelat in dragningen, och alla inte har betalt ikväll, ska vi fortfarande köra 20:00 eller skjuta upp det tills imorrn eller lördag?

Officiell stormästare i EB-orden
-
- Kontot är inaktiverat
knedy skrev:Ok, fast då får ni ignorera när jag säger att det är torsdagskväll i videon..Kim S skrev:Hmmm.... jag kommer ändå inte hinna skicka basen förrän på fredag eftermiddag, så det gör ingen skillnad för vinnaren i fråga om när den landar. Kan vi avvakta under eftermiddagen och eventuellt köra videon imorgon? Jag försöker lösa ett litet bankmysterium här först. Alla har inte varit 100%-iga med att skriva sina nick nämligenTDHP skrev:Jag säger kör idag, men Kim får bestämma om han vill lita på att de resterande pröjsar ändå!knedy skrev:Om det råkar vara så att jag redan spelat in dragningen, och alla inte har betalt ikväll, ska vi fortfarande köra 20:00 eller skjuta upp det tills imorrn eller lördag?
Fan, så du vet redan vem som är vinnaren.....rackare där!
Du kör väl inte samma video som förra veckan!!!

- Liten
- Hedersmedlem
Vi gör vårt bästa!knedy skrev:Ok, fast då får ni ignorera när jag säger att det är torsdagskväll i videon..Kim S skrev:Hmmm.... jag kommer ändå inte hinna skicka basen förrän på fredag eftermiddag, så det gör ingen skillnad för vinnaren i fråga om när den landar. Kan vi avvakta under eftermiddagen och eventuellt köra videon imorgon? Jag försöker lösa ett litet bankmysterium här först. Alla har inte varit 100%-iga med att skriva sina nick nämligenTDHP skrev:Jag säger kör idag, men Kim får bestämma om han vill lita på att de resterande pröjsar ändå!knedy skrev:Om det råkar vara så att jag redan spelat in dragningen, och alla inte har betalt ikväll, ska vi fortfarande köra 20:00 eller skjuta upp det tills imorrn eller lördag?

- hosse
- Medlem+++
nä, vintage-videor tolereras inte. dagsfärskt ska det vara.knedy skrev:Ok, fast då får ni ignorera när jag säger att det är torsdagskväll i videon..Kim S skrev:Hmmm.... jag kommer ändå inte hinna skicka basen förrän på fredag eftermiddag, så det gör ingen skillnad för vinnaren i fråga om när den landar. Kan vi avvakta under eftermiddagen och eventuellt köra videon imorgon? Jag försöker lösa ett litet bankmysterium här först. Alla har inte varit 100%-iga med att skriva sina nick nämligenTDHP skrev:Jag säger kör idag, men Kim får bestämma om han vill lita på att de resterande pröjsar ändå!knedy skrev:Om det råkar vara så att jag redan spelat in dragningen, och alla inte har betalt ikväll, ska vi fortfarande köra 20:00 eller skjuta upp det tills imorrn eller lördag?
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- hosse
- Medlem+++
ja, jävlar.Rix skrev:Slå på mig.. Det e jag som strular. Minns inte vad jag lämnade för meddelande!
Kimberley: ska jag göra hembesök?

www.chucknorrisfacts.com
- knedy
- VIP medlem
Det blir en helt ny video, förra temat var väl "spänning" nu blir det "underhållning".Roland skrev:knedy skrev:Ok, fast då får ni ignorera när jag säger att det är torsdagskväll i videon..Kim S skrev:Hmmm.... jag kommer ändå inte hinna skicka basen förrän på fredag eftermiddag, så det gör ingen skillnad för vinnaren i fråga om när den landar. Kan vi avvakta under eftermiddagen och eventuellt köra videon imorgon? Jag försöker lösa ett litet bankmysterium här först. Alla har inte varit 100%-iga med att skriva sina nick nämligenTDHP skrev:Jag säger kör idag, men Kim får bestämma om han vill lita på att de resterande pröjsar ändå!knedy skrev:Om det råkar vara så att jag redan spelat in dragningen, och alla inte har betalt ikväll, ska vi fortfarande köra 20:00 eller skjuta upp det tills imorrn eller lördag?
Fan, så du vet redan vem som är vinnaren.....rackare där!
Du kör väl inte samma video som förra veckan!!!

Officiell stormästare i EB-orden
-
- VIP medlem
Blir de dragning fast de är folk som inte betalt?
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Klopper
- Hedersmedlem
Vad sysslar ni med bojjsarr!Rix skrev:Välkommen så får du maffedask!hosse skrev:ja, jävlar.Rix skrev:Slå på mig.. Det e jag som strular. Minns inte vad jag lämnade för meddelande!
Kimberley: ska jag göra hembesök?![]()

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- hosse
- Medlem+++
det vill du inte veta. skumraskaffärer och hasardspel är bara förnamnet.Klopper skrev:Vad sysslar ni med bojjsarr!Rix skrev:Välkommen så får du maffedask!hosse skrev:ja, jävlar.Rix skrev:Slå på mig.. Det e jag som strular. Minns inte vad jag lämnade för meddelande!
Kimberley: ska jag göra hembesök?![]()
![]()
www.chucknorrisfacts.com
- Kim S
- Medlem++
- hosse
- Medlem+++
men aaaah, då är jag full.... kom igen, folks! pynta in!knedy skrev:Imorgon Fredag, 20:00?
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
fattas bara fyra människor. Geddan, Contre, vad sysslar ni med? 

www.chucknorrisfacts.com
- Klopper
- Hedersmedlem
Rycker handväskor?hosse skrev:fattas bara fyra människor. Geddan, Contre, vad sysslar ni med?

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- hosse
- Medlem+++
nej, inte Geddan. Rix menar du..Klopper skrev:Rycker handväskor?hosse skrev:fattas bara fyra människor. Geddan, Contre, vad sysslar ni med?
www.chucknorrisfacts.com
- Klopper
- Hedersmedlem
Se till att det blir Hosse, Rix eller jag som vinner.
Då kirrar jag transporten och det blir några hundringar över!
Då kirrar jag transporten och det blir några hundringar över!