Säljer två stycken zoom-objektiv till Canon http://pratabas.se/posting.php?mode=newtopic&f=10
1. EF 24-85 1:3,5-4,5 Ultrasonic. Ett riktigt vasst objektiv som jag levererar med 67mm skylight-filter och motljusskydd. Två år gammalt och normalt slitage. Kostar idag 4.519 komplett på Scandinavian Photo och jag vill ha 2.200
SÅLT 2. EF 70-300 1:4-5,6 USM III. Köpt i år och i nyskick. Levereras med UV-filter och motljusskydd. Kostar idag komplett 3.995 och jag vill ha 2.000
Köper du båda får du dem för 3.800 inkl frakt
Senast redigerad av MALA den mån 22 sep 2008, 20:31, redigerad totalt 1 gånger.
Passar det Canon EOS 350? Har ingen koll på kameror, men min syster har en sån och nämnde något om nytt objektiv vid matbordet för ett par dagar sedan...så av rent intresse
rumpeldunken skrev:Passar det Canon EOS 350? Har ingen koll på kameror, men min syster har en sån och nämnde något om nytt objektiv vid matbordet för ett par dagar sedan...så av rent intresse
rumpeldunken skrev:Passar det Canon EOS 350? Har ingen koll på kameror, men min syster har en sån och nämnde något om nytt objektiv vid matbordet för ett par dagar sedan...så av rent intresse
Yepp, det passar
Nehepp, det skulle tydligen vara nåt macro eller nåt Vi hade typ samma prylar redan, fast det är ett bra erbjudande!