Är lite sugen på en till bas, och eftersom jag vet att många av er sitter på en hel del basar där hemma kanske det finns någon som vill få in en finfin gitarr i samlingen?
Vill alltså byta min Schecter C-1 Classic mot en trevlig bas!
Kan tänka mig sälja också, så är ni intresserade av det är det bara att PM:a bud!
jag har en Squire Pbass special, svart med spegel pskydd. köpt ny för tre år sen, repad på ett tiotal gånger å giggad på en gång, annars bara stått hemma.
kan fixa bilder...
Bytesvärde ~4000kr ungefär. Kostar 7300kr ny hos tysken och 9695kr om man skulle köpa den i Sverige (emusic).
Kan tillägga att det är en "2a sorteringen gitarr", och problemet (eller vad man ska kalla det) ska vara en liten nyansfläck i lacken, fast jag har inte kunnat hitta den än
Saft: Bilder är intressant!
MALA: Ja det är riktigt shjyssta gitarrer, låter hur bra som helst och är riktigt sköna att spela på!
Den kan vara intressant! Skulle du kunna tänka dig att lägga lite pengar emellan? Eller kanske slänga med nåt annat kul? Är ute efter en overdrive-pedal, oktav-pedal, chorus-pedal och wah-wah också
mackan skrev:Den kan vara intressant! Skulle du kunna tänka dig att lägga lite pengar emellan? Eller kanske slänga med nåt annat kul? Är ute efter en overdrive-pedal, oktav-pedal, chorus-pedal och wah-wah också
Ska tänka på saken!
är rätt väldigt stenpank:( jag har en ZOOM 607 Multieffektpedal för elbas, http://www.buzzillions.com/dz_80911_zoo ... rd_reviews
med wahwah, drive, dist, octav, flanger, chorus å hela köret. å så har jag en halvslaktad Hartke Bas (krop, halls, stall). Annars har jag nog inget tyvärr:([/url]