Ampeg V4B med tillhörande 2 X 15 reflektorlåda från -76!
- newheartshadow
- VIP medlem
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Välkommen till forumet!
Det finns en tråd om hur man kom på sitt nick.. Vore kul och få veta hur du tänkte..
Det finns en tråd om hur man kom på sitt nick.. Vore kul och få veta hur du tänkte..

"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ahab
- Medlem+
Känner igen mig.. Har också sett dom men kom inte ens ihåg vad han spelade på för stärkare förrän den dök upp häradde_johansson skrev:Jag kan då inte minnas att stärkaren varit mickad när jag sett braxarna, men promillehalten kan ju spela in förstås.

All these jokes have been pre-approved as funny by me.
- adde_johansson
- Medlem+
Ahab skrev:Känner igen mig.. Har också sett dom men kom inte ens ihåg vad han spelade på för stärkare förrän den dök upp häradde_johansson skrev:Jag kan då inte minnas att stärkaren varit mickad när jag sett braxarna, men promillehalten kan ju spela in förstås.

olabola skrev:Smälljud som låter skit är väl "slap" ?
- peppe
- Medlem+
Knudrfnugelfufen skrev:Jag upptäckte dock på senaste repet att riggen inte betydde lika mycket för mig som tidigare, allt jag såg i riggen var en båttrailer o en 5 hästars 4 taktsmotor...

Ps. Har är en av mina favoriter: Abramis Brama spelar en Novemberlåt. Kan det bli mycke bättre?
http://www.youtube.com/watch?v=0uINjwmon1E
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Presentation:
http://pratabas.se/viewtopic.php?p=1854#1854
Presentation:
http://pratabas.se/viewtopic.php?p=1854#1854
- Basmagnus
- Medlem++
- Poncho
- Medlem+
Kontakta Dennis och fråga. Han hade visst en budgivning på gång, men jag har inte snackat med han på ett tag så jag vet inte hur det gått.Basmagnus skrev:Är den här riggen fortfarande till salu, någon som vet?
Telefonnummer har du här: http://www.blocket.se/vi/18259072.htm?ca=11_s
Fender P + Ampeg SVT
- Basmagnus
- Medlem++
- Poncho
- Medlem+
Ja det är en grym rigg som spelar högt och snyggt. Hade jag inte haft köpstopp och så många riggar redan hade jag varit en het spekulant på denna. Toppen har jag lånat vid ett tillfälle när min egen V4B hade pajat och den knäckte min med hästlängder. Åk o provspela den vettja. Han är inte så farlig som han ser ut.Basmagnus skrev:Fick precis ett mail av honom. Hmm, lite sugen.....

Fender P + Ampeg SVT
- Basmagnus
- Medlem++
Det brukar jag få höra själv oxå så det är väl jämt såPoncho skrev:Ja det är en grym rigg som spelar högt och snyggt. Hade jag inte haft köpstopp och så många riggar redan hade jag varit en het spekulant på denna. Toppen har jag lånat vid ett tillfälle när min egen V4B hade pajat och den knäckte min med hästlängder. Åk o provspela den vettja. Han är inte så farlig som han ser ut.Basmagnus skrev:Fick precis ett mail av honom. Hmm, lite sugen.....

- bootsy
- Medlem+++
Du menar väl "han är inte så fånig som han ser ut"?Basmagnus skrev:Det brukar jag få höra själv oxå så det är väl jämt såPoncho skrev:Ja det är en grym rigg som spelar högt och snyggt. Hade jag inte haft köpstopp och så många riggar redan hade jag varit en het spekulant på denna. Toppen har jag lånat vid ett tillfälle när min egen V4B hade pajat och den knäckte min med hästlängder. Åk o provspela den vettja. Han är inte så farlig som han ser ut.Basmagnus skrev:Fick precis ett mail av honom. Hmm, lite sugen.....
Stallet liknar mest ett veteflak.
- Basmagnus
- Medlem++
Förolämpar du mig eller honom? Bara så jag vet om jag ska bli sur eller intebootsy skrev:Du menar väl "han är inte så fånig som han ser ut"?Basmagnus skrev:Det brukar jag få höra själv oxå så det är väl jämt såPoncho skrev:Ja det är en grym rigg som spelar högt och snyggt. Hade jag inte haft köpstopp och så många riggar redan hade jag varit en het spekulant på denna. Toppen har jag lånat vid ett tillfälle när min egen V4B hade pajat och den knäckte min med hästlängder. Åk o provspela den vettja. Han är inte så farlig som han ser ut.Basmagnus skrev:Fick precis ett mail av honom. Hmm, lite sugen.....
- Knudrfnugelfufen
- Nykomling
- Knudrfnugelfufen
- Nykomling
- blackparkas
- Medlem++++
Coolt!
Roligt att höra när sådana här prylar går till folk som verkligen vill ha dem.
Roligt att höra när sådana här prylar går till folk som verkligen vill ha dem.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- hosse
- Medlem+++
vilken hjälte!Knudrfnugelfufen skrev:En Finne från Rovaniemi!
Han åkte bil 11 timmar till Helsingfors föt att ta båten över till Sthlm så att han kunde köpa min rigg för 1800 euro (19000 pistoler, hurra!).
Han ville uppenbarligen väldigt gärna ha ampegpaketet.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- maltjik
- Medlem+
Knudrfnugelfufen skrev:En Finne från Rovaniemi!
Han åkte bil 11 timmar till Helsingfors föt att ta båten över till Sthlm så att han kunde köpa min rigg för 1800 euro (19000 pistoler, hurra!).
Han ville uppenbarligen väldigt gärna ha ampegpaketet.
fan vad tufft.
den såg ju jäkla fin ut, så varför inte...

ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"