Säljer en fiolbas i mycket fint skick. Denna är tillverkad i Korea, men har mickar och specar som på de Tyska förlagorna. Basen kostar 6995:- ny på jam. Jag vill ha 3900:-
Deluxe gigbag för fiolbassar från Warwick ingår, samt axelrem à la Paul McCartney och ett set Pyramid flatwoundsträngar.
Senast redigerad av jr den ons 01 okt 2008, 09:46, redigerad totalt 1 gånger.
DoggyD skrev:Jaha Jocke, det är dags igen ser jag, wazzzup nurå ?
Inget särskilt. Jag känner bara att den här basen kommer bli stående. Jag är en "meat-and-potatoes P-bas kille"
Det kan man lugnt säja att du har; en meat-and-potatoes-P-bas, och med Dark Star sky över käket blir det ju en riktigt angenäm anrättning. Ha det bäst Jocke. CUL8R
Inget särskilt. Jag känner bara att den här basen kommer bli stående. Jag är en "meat-and-potatoes P-bas kille"
Det kan man lugnt säja att du har; en meat-and-potatoes-P-bas, och med Dark Star sky över käket blir det ju en riktigt angenäm anrättning. Ha det bäst Jocke. CUL8R
Ja, nu är det bara basen i min avatar som saknas
Ha det!
Ja, nu är det bara basen i min avatar som saknas
Ha det!
Det där är ju onekligen ett problem som inte blir helt lättlöst, du vet prexakt vad jag menar. CUL8R