Ingen som vill byta så jag försöker sälja, som sagt det är en 2x15, orginal fender element, okänt ohm tal (jag kör 4) och watt (då jag bytte till mig den begagnad av en kille som inte visste nånting) efter som jag söker en 4x10 låda så säljer jag den så jag kanske kan köpa en hartke. så buda på men utgångspriset är 3000:- bilder finns på http://pratabas.se/viewtopic.php?t=12404
Senast redigerad av Grateful_dead den mån 29 sep 2008, 21:19, redigerad totalt 1 gånger.
Fender Jazz med Dimarzio ultra jazz och badass 2
Music Man Hd One thirty top
Fender Bassman 2x12 låda
MikeO skrev:Skärp dig nu!
GENERAL-GAS!!!!!
Kan bara upplysa om att det är näst intill kriminellt att INTE köpa den här lådan!
Yes, men ändå vill ingen ha den , jag ville egentligen mest byta för jag inte lirar med nåt band och vill pröva något nytt, men behåller så länge ifall ingen kommer med ett bra bud/byte
Fender Bassman 2x12 låda
Jag kan bara tala för mig själv och min tråkiga anledning är att den är för långt bort och jag redan har en 2x15" och troligen behöver nåt mindre. Annars hade den ju passat väldigt bra under min topp..:/
cub skrev:Jag kan bara tala för mig själv och min tråkiga anledning är att den är för långt bort och jag redan har en 2x15" och troligen behöver nåt mindre. Annars hade den ju passat väldigt bra under min topp..:/
Japp det hade den verkligen gjort, hade du velat ha den hade det säkert gått att lösa med pb transport men tja
Fender Bassman 2x12 låda