Well, jag tänker inte byta bort 7 nya Warwickbasar mot 70-talare, en jazz och en P av 60-talsmodell kanske kunde vara OK. Jag byter mina mot dina, bra va [/quote]
Nej jag förstår dig men jag tänkte det kanske kunde vara en början. Vill du jaga storvilt, vet jag en som har en -61 jazz (stacked knob) i Vänersborg. Han skickade en bild på den till mig på jobbet. Jag dreglade så att det blev kortis i tangentbordet. Han verkar dock inte lättövertalad och han vill förståss inte berätta vad han själv gav för den.
/Thomas
TheFlap
Medlem i PrataBas gubbklubb 40+....(70-)
Jazz-62, P-63, Bassline Worp Art V
Fläppen skrev:
Nej jag förstår dig men jag tänkte det kanske kunde vara en början. Vill du jaga storvilt, vet jag en som har en -61 jazz (stacked knob) i Vänersborg. Han skickade en bild på den till mig på jobbet. Jag dreglade så att det blev kortis i tangentbordet. Han verkar dock inte lättövertalad och han vill förståss inte berätta vad han själv gav för den.
/Thomas
Jag förstår och är tacksam för inputen
Kommer nog inte att göra några sådana investeringar innan jag har sålt av Warwickarna, man har alltid lite bättre förhandlingsläge när man har stålarna i handen.
Jag utgår från det. Han har mycket godis. Till och med jag har larm.
Hoppas du hittar nåt läckert. Jag lovar, det är nåt visst med att slänga en sista blick på basarna innan man går och lägger sig.
/Thomas
TheFlap
Medlem i PrataBas gubbklubb 40+....(70-)
Jazz-62, P-63, Bassline Worp Art V
Tjosan! Kan du tänka dig att byta din Warwick FNAJazzman 2002 mot
min 5-str Clover från -99.Handbygd skönhet från Tyskland. Värd 13000:-
Finns på Säljes annarsfixar jag bilder om du vill.
Mvh Mats
mats skrev:Tjosan! Kan du tänka dig att byta din Warwick FNAJazzman 2002 mot
Mvh Mats
Tjenare, jag har ett gäng handbyggda tyska elbasar (10 st eller så? så jag står över. Det enda i bytesväg som är intressant är 60-tals F*****
Kan förresten nämna att de hade en 66 Fiestaröd på JAM i Stockholm, de vill ha 125 papp för den. Överpris? (jag är inte spekulant)
mats skrev:Tjosan! Kan du tänka dig att byta din Warwick FNAJazzman 2002 mot
Mvh Mats
Ok! Får jag min såld kanske jag hör av mig.
MVh Mats
FNA Jazzman femman! Fortfarande inte intresserad av byten? Har en Manne 5:a, Ampeg SVT3-PRO, Ampeg 610HLF Classic och en Zoom B2.1u att byta med, annars får du vänta tills jag sålt allt.
Billy skrev:FNA Jazzman femman! Fortfarande inte intresserad av byten? Har en Manne 5:a, Ampeg SVT3-PRO, Ampeg 610HLF Classic och en Zoom B2.1u att byta med, annars får du vänta tills jag sålt allt.
ja den ska du ha, grymt skön om du frågar mig, inte skön nånstans om du frågar Jonatan (indigo) haha.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Billy skrev:FNA Jazzman femman! Fortfarande inte intresserad av byten? Har en Manne 5:a, Ampeg SVT3-PRO, Ampeg 610HLF Classic och en Zoom B2.1u att byta med, annars får du vänta tills jag sålt allt.
Den bästa av dem alla !!! Inga byten, jag har basar och riggar så det räcker för ett tag
Bara att återkomma