Roland: Mjaa, vi är ju alla vänner här. Om man hör av sig till säljarn före om man har problem och säljarn går med på att få in pengarna senare funkar det väl. Sen om man vägrar betala går det alltid att bannlysa personen från alla framtida lotterier.
knedy skrev:Roland: Mjaa, vi är ju alla vänner här. Om man hör av sig till säljarn före om man har problem och säljarn går med på att få in pengarna senare funkar det väl. Sen om man vägrar betala går det alltid att bannlysa personen från alla framtida lotterier.
Men om man inte drar innan betalning så kan ju faktiskt det finnas möjlighet att någon som kan betala snabbt får chansen till lotter som annars inte betalas på flera veckor. Det skall ju inte utnyttjas att man bokar ett nummer och sedan inte har möjlighet att betala...
Jag tycker att ett lottnummer bör komma åter på marknaden om det inte betalats 12 timmar innan dragning, förutsatt att inte köparen och säljaren av lotter kommit överens om något annat förstås.
blackparkas skrev:Jag tycker att ett lottnummer bör komma åter på marknaden om det inte betalats 12 timmar innan dragning, förutsatt att inte köparen och säljaren av lotter kommit överens om något annat förstås.
Kim S skrev:Då har Contrebassen äntligen fått tummen ur och pengarna har kommit in...
Men Life.Untold.Bass. hoppas du skäms!
Läge för PB-bonk?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
blackparkas skrev:Jag tycker att ett lottnummer bör komma åter på marknaden om det inte betalats 12 timmar innan dragning, förutsatt att inte köparen och säljaren av lotter kommit överens om något annat förstås.
Kim S skrev:Life.Untold.Bass. har sent omsider slantat in! Härligt!
Grattis!
Blir det en pizza ikväll då?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..