Köpare och Säljare på PRATABAS
- Kim S
- Medlem++
Ja jädrar! Nu har jag också dealat med lite PrataBasare. Riktigt många faktiskt, och alla har de köpt samma sak
Följande herrar har på ett smidigt sätt köpt lotter av mig för G&L:en:
a-row
Albinriddlah
alexon
Athe
Basmagnus
basmartin
Bassmaniac
BB3000S
blackparkas
bootsy
cliff_the_great
daionsavage
Dögrävarn
EA
fredaschp
Geddy_Lee
GrafZeppelin
hosse
Janne
Klopper
kmo
kosmonaut
Le Contrebasse
Liten
marcbass
Melodika
mikkejohansson
peter_s
Relic
rix
rockern
rokker
Roland
Samuel V
Seaweed
TDHP
toothpastemicael
Valle
whatawaste
Vofflan
Sen har jag köpt en Warwick av BOOMen. Ja, köpt och köpt... han verkar inte vilja ha några pengar för den
Life.Untold.Bass.... EDIT ...har även han slantat in numera!

a-row
Albinriddlah
alexon
Athe
Basmagnus
basmartin
Bassmaniac
BB3000S
blackparkas
bootsy
cliff_the_great
daionsavage
Dögrävarn
EA
fredaschp
Geddy_Lee
GrafZeppelin
hosse
Janne
Klopper
kmo
kosmonaut
Le Contrebasse
Liten
marcbass
Melodika
mikkejohansson
peter_s
Relic
rix
rockern
rokker
Roland
Samuel V
Seaweed
TDHP
toothpastemicael
Valle
whatawaste
Vofflan
Sen har jag köpt en Warwick av BOOMen. Ja, köpt och köpt... han verkar inte vilja ha några pengar för den

Life.Untold.Bass.... EDIT ...har även han slantat in numera!
Senast redigerad av Kim S den tor 02 okt 2008, 19:25, redigerad totalt 1 gånger.
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- knedy
- VIP medlem
- Mr Spock
- Medlem++
Jahapp: äntligen någon i skamvrån, sålunda?
Vill bara meddela att jag gjort lite affärer med 4001 cs som säljare: funkade helt perfekt.
Har fått Lundgrenmicken idag, Fredrik!
Vill bara meddela att jag gjort lite affärer med 4001 cs som säljare: funkade helt perfekt.

Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Sexsträngat:
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Vafan... När gjorde jag affärer med dej??marcbass skrev:Nu har ja gjort affärer med en jäkla massa igen.
Sebad
A-Warning
Randy Silverback
Melodika
Klegg
RolleHarrris
Bonzo
Bassilow
Kalebas
Mangan
fan nu glömde ja nån.. Förlåt.. Många basar som gått senaste dagarna.. Närmare bestämt 8 stycken + lite extra lull lull och 2 lådor.
- Kim S
- Medlem++
Är det så? Jag har inte skrivit i den förutknedy skrev:Kan det här vara den första negativa feedbacken som getts i den här tråden?Kim S skrev: Life.Untold.Bass. sätter jag i skamvrån för att fortfarande inte ha betalat för sitt lottnummer trots att han har sagt i pm att han ska göra det (typ två veckor sen)FAST NU HAR HAN BETALT
![]()

Edit: Sen tycker jag gott man kan göra det. Lotteriet är ju faktiskt på ett sätt allas angelägenhet. Det är går ju emot kollektivet om inte alla bidrar med sin del. Trist :S
Senast redigerad av Kim S den tor 02 okt 2008, 19:25, redigerad totalt 1 gånger.
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Mr Spock
- Medlem++
Klart som fan att man kan: Geddy o jag hade lite resonemang tidigare i den här tråden, då jag undrade om detta var en renodlad ryggdunkartråd.Kim S skrev:Är det så? Jag har inte skrivit i den förutknedy skrev:Kan det här vara den första negativa feedbacken som getts i den här tråden?Kim S skrev: Life.Untold.Bass. sätter jag i skamvrån för att fortfarande inte ha betalat för sitt lottnummer trots att han har sagt i pm att han ska göra det (typ två veckor sen)![]()
Edit: Sen tycker jag gott man kan göra det. Lotteriet är ju faktiskt på ett sätt allas angelägenhet. Det är går ju emot kollektivet om inte alla bidrar med sin del. Trist :S
Våga vägra 34":
Sexsträngat:
Sexsträngat:
-
- VIP medlem
Vad har du för strängar på din bas?the_great_alfonzo skrev:Vafan... När gjorde jag affärer med dej??marcbass skrev:Nu har ja gjort affärer med en jäkla massa igen.
Sebad
A-Warning
Randy Silverback
Melodika
Klegg
RolleHarrris
Bonzo
Bassilow
Kalebas
Mangan
fan nu glömde ja nån.. Förlåt.. Många basar som gått senaste dagarna.. Närmare bestämt 8 stycken + lite extra lull lull och 2 lådor.

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
-
- Medlem+++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Boom
- VIP medlem
Var på blixt visit hos Årnäs och klämde väldigt hastigt på din bas Alfonzo.the_great_alfonzo skrev:Jopp, men vi hade tänkt byta tillbaks nu, så ja kan ta mej en funderare till!
Jag tycker du gör rätt i att ge den en chans till, men den är i desperat behov av nya strängar och behövs kanske skruvas på en aning (flörta med Årnäs lite

- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Marcbass! Hur många Telecaster-lotter vill du ha för ett set Steel hexcore set 40-100?!
Vad var det som behövde skruvas på menar du? Dragstången
? Kommer inte alls ihåg nåt om basen, mer än att den var äckligt go att spela på men att jag inte alls kom överens med ljudet.. Anledningen att jag tar hem den är att den är så in i malmö SNYGG!!!
Jo har funderat på hur trevliga basar kan bli med ett par fräscha strängar på sistoneboom skrev: Var på blixt visit hos Årnäs och klämde väldigt hastigt på din bas Alfonzo.
Jag tycker du gör rätt i att ge den en chans till, men den är i desperat behov av nya strängar och behövs kanske skruvas på en aning (flörta med Årnäs lite). Men det är en bra bas.

- basmartin
- Medlem+++
Hade jag bara haft pengar, så hade den inte varit din längre...the_great_alfonzo skrev: Jo har funderat på hur trevliga basar kan bli med ett par fräscha strängar på sistoneVad var det som behövde skruvas på menar du? Dragstången
? Kommer inte alls ihåg nåt om basen, mer än att den var äckligt go att spela på men att jag inte alls kom överens med ljudet.. Anledningen att jag tar hem den är att den är så in i malmö SNYGG!!!
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
- Klopper
- Hedersmedlem
Sälj din Lado?basmartin skrev:Hade jag bara haft pengar, så hade den inte varit din längre...the_great_alfonzo skrev: Jo har funderat på hur trevliga basar kan bli med ett par fräscha strängar på sistoneVad var det som behövde skruvas på menar du? Dragstången

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- BBQV
- Forumvärd
- BB3000S
- VIP medlem
+!BlueFruit skrev:Då kan jag tillägga att The Marshall är 100% pålitlig.
Och trevlig att ha och göra med.

Har även gjort smidiga o bra dealar med
Marcbass
Knedy
Mumin
Busta B
Budda B
MALA
BBQV
Hellboy
Bassgroover
Melodika
Taurus
Fisken
den sista tiden.

*Edit* glömde minst en...

Senast redigerad av BB3000S den fre 10 okt 2008, 21:08, redigerad totalt 2 gång.
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |
| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |
| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |
- BBQV
- Forumvärd
Plus ett på den!BlueFruit skrev:Då kan jag tillägga att The Marshall är 100% pålitlig.
Vill också nämna Ff med Pfyrix som en mäkta fin affärskontakt. Det finns nog inget de inte köper!

Senast redigerad av BBQV den fre 10 okt 2008, 21:21, redigerad totalt 1 gånger.
- ffs pfyrix
- Medlem+
Nä vi handlar ju hos dig....BarbequeVillage skrev:Plus ett på den!BlueFruit skrev:Då kan jag tillägga att The Marshall är 100% pålitlig.
Vill också nämna Ff med Pfyrix som en mäkte fin affärskontakt. Det finns nog inget de inte köper! :lol:

*******************************************************************************************************'
Fieldflowers groupie
Fieldflowers groupie