PB-sammanträde i Växjö
- hosse
- Medlem+++
PB-sammanträde i Växjö
jag och broder Rix söp till det idag. fint var det
vi diskuterade mycket öl, lite fender och sen diskuterade jag för mig själv hur lite jag gillar Gibson EB0. vi fick avnjuta Kwak (jag iallafall, Rix var inte man nog), Spitfire, plus50 tanter som ville bli fulla och en jazz-tillställning på Palladium som var mycket trevlig.
faktiskt. det var trevlig jazz.
sådär ja, det var det styrelseprotokollet. Rix återkommer med bild-dokumentation.
vi diskuterade mycket öl, lite fender och sen diskuterade jag för mig själv hur lite jag gillar Gibson EB0. vi fick avnjuta Kwak (jag iallafall, Rix var inte man nog), Spitfire, plus50 tanter som ville bli fulla och en jazz-tillställning på Palladium som var mycket trevlig.
faktiskt. det var trevlig jazz.
sådär ja, det var det styrelseprotokollet. Rix återkommer med bild-dokumentation.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- lill_frasse
- Medlem+
-
- VIP medlem
Studentlivet, hemma vid datorn igen vid 23.00..
Ingen höjdare..
Ingen höjdare..

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- hosse
- Medlem+++
jag ska snart trilla vidare. återkommer vid ca 02.30 med massa oförklarliga meningar.marcbass skrev:Studentlivet, hemma vid datorn igen vid 23.00..
Ingen höjdare..
www.chucknorrisfacts.com
- Klopper
- Hedersmedlem
Glöm inte att pröjsa u know what!hosse skrev:jag ska snart trilla vidare. återkommer vid ca 02.30 med massa oförklarliga meningar.marcbass skrev:Studentlivet, hemma vid datorn igen vid 23.00..
Ingen höjdare..

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Jovars.. Fast det e bara Hosse som är student! En annan måste upp i ottan och åka till kneget som vanligt i morgon. Fast det är ju en heeelt annan dag. Tänkte kompensera min sena ankomst i morgon med att gå hem lite tidigare.
Här har vi förresten Hosse i full färd med att sniffa på den eminenta bieren Sam Adams Octoberfest:

Som sagt, på denna första sammankomst signerad PrataBas Växjödelegation avhandlades både Fender, (Peter) JD och Gibsons basar. Jippot började ca 19.20 på Bishop's (efter att Rix tvunget skulle installera sin nya IP-telefon-grunka och därmed kom försent). Till detta avnjöts en Kwak (Hosse) och en sillamacka med en Urquell (Rix). Vidare diskuterades min (Rix) skinnjacka, vilken för övrigt är gjord av svinpäls (don efter person?). Till detta dracks det Spitfire (Hosse) och Bronx Brown Ale (Rix). Efter detta omgrupperade vi till Kafé de Luxe där det dracks Sam Adams Octoberfest, synnerligen smakfull bier. Här studerades också ett gäng damer (50+) som till slut beställde en pint Red Stripe för 84 spänn!
Här gömmer sig Rix bakom sin Sam Adams:

Som Hosse sa gick sällskapet vidare och lyckades hamna på ett trevligt jazzjam där det avnjöts varsin Peroni Nastro Azzurro vilket fick avrunda kvällens begivenheter på ett behagligt sätt.
Marsch i säng!
Här har vi förresten Hosse i full färd med att sniffa på den eminenta bieren Sam Adams Octoberfest:

Som sagt, på denna första sammankomst signerad PrataBas Växjödelegation avhandlades både Fender, (Peter) JD och Gibsons basar. Jippot började ca 19.20 på Bishop's (efter att Rix tvunget skulle installera sin nya IP-telefon-grunka och därmed kom försent). Till detta avnjöts en Kwak (Hosse) och en sillamacka med en Urquell (Rix). Vidare diskuterades min (Rix) skinnjacka, vilken för övrigt är gjord av svinpäls (don efter person?). Till detta dracks det Spitfire (Hosse) och Bronx Brown Ale (Rix). Efter detta omgrupperade vi till Kafé de Luxe där det dracks Sam Adams Octoberfest, synnerligen smakfull bier. Här studerades också ett gäng damer (50+) som till slut beställde en pint Red Stripe för 84 spänn!
Här gömmer sig Rix bakom sin Sam Adams:

Som Hosse sa gick sällskapet vidare och lyckades hamna på ett trevligt jazzjam där det avnjöts varsin Peroni Nastro Azzurro vilket fick avrunda kvällens begivenheter på ett behagligt sätt.
Marsch i säng!
Senast redigerad av Rix den tor 02 okt 2008, 23:13, redigerad totalt 1 gånger.
- hosse
- Medlem+++
det gör jag i dimman så glömmer jag att dom pengarna någonsin har funnits.Klopper skrev:Glöm inte att pröjsa u know what!hosse skrev:jag ska snart trilla vidare. återkommer vid ca 02.30 med massa oförklarliga meningar.marcbass skrev:Studentlivet, hemma vid datorn igen vid 23.00..
Ingen höjdare..
www.chucknorrisfacts.com
- Klopper
- Hedersmedlem
Hosse har blivit som förbytt sedan han flyttade till norrland (Växjö).
Snart köper han en möbelbas och börjar lira jazz åxå!
Snart köper han en möbelbas och börjar lira jazz åxå!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- hosse
- Medlem+++
jag ordnar det.Janne skrev:Gör så, Night Prowler har nog rekordet hittills, jag vet att du har det inom dig att kunna slå honomhosse skrev:jag ska snart trilla vidare. återkommer vid ca 02.30 med massa oförklarliga meningar.marcbass skrev:Studentlivet, hemma vid datorn igen vid 23.00..
Ingen höjdare..
www.chucknorrisfacts.com
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- basmartin
- Medlem+++
Synd att jag inte kunde komma.
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;