Och angående basarnas eventuella värde så om alla lotter säljs så kommer jag med tanke på vad jag betalt för dem att gå i förlust när jag skickat iväg dem och gett lotterikungen Knedy sin beskärda del.
Så det är definitivt ingen vinstmaskin för min del det här.
Och angående basarnas eventuella värde så om alla lotter säljs så kommer jag med tanke på vad jag betalt för dem att gå i förlust när jag skickat iväg dem och gett lotterikungen Knedy sin beskärda del.
Din lilla filantrop Jag passar dock på det här lotteriet, så jag ska vara tyst i fortsättningen.
Din lilla filantrop Jag passar dock på det här lotteriet, så jag ska vara tyst i fortsättningen.
Du behöver absolut inte vara tyst...du lär ju ut korrekt stående position och allt...
knedy skrev:
Kanske är roligare om man gör så att man drar billigast till dyrast bas och sen hemliga bonuspriset. Och så kan man avslöja vad det hemliga bonuspriset är under dragningen också. Eller något...?
Roland: Kanske ska fråga först. Får jag vara programledare?
På ett sätt tycker jag att det ska vara tvärtom. Alla ska väl vara med när det gäller de dyraste basarna? Förstår att det blir lite mindre spänning i det, men man kanske kan dra 6 nummer först där man vet att alla vinner något, sen drar man bland de 6 numrena för att se vad respektive person får?