Eden WT-800 SÅLD!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
gäst

Eden WT-800 SÅLD!

Inlägg av gäst »

Har precis fått för mig att jag haft samma förstärkare alldeles för länge och att det är dags för mig att förnya mig och slänger därför ut en annons för att se om det finns någon som är intresserad av att köpa den:

Eden WT-800 i 5HE racklåda med 3HE rackplåt som täcker den icke utnyttjade delen. Inkl ett nytt 12AX7-rör. Bra att ha om röret i stärkaren tar slut när du skall gigga på hotellet i Storuman en lördagskväll.

Gott skick.
Är du intresserad så kom gärna med ett bud.

Bild Bild
Senast redigerad av gäst den fre 29 jun 2007, 19:06, redigerad totalt 5 gång.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Vad ska herrn köpa istället?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
gäst

Inlägg av gäst »

blackparkas skrev:Vad ska herrn köpa istället?
Ingen aning. Känner bara att jag vill testa något annat. Man kan ju inte köra på samma saker hela livet. Eller, det kan man ju men jag tycker det är grymt kul att köpa nya saker. Förmodligen så ångrar jag väl mig precis som med Thunderbirden och låter bli att sälja, haha.
Användarvisningsbild
FreCKo
Medlem++

Inlägg av FreCKo »

köp mesa!
The Superjams
Fender J-bas, pratabas-style
EBS Classic 450 CL + EBS Classic 4x10
DIST!!!
gäst

Inlägg av gäst »

Nu endast toppen till salu. Jag behåller lådorna.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Lova att du inte köper en topp som är bredare än lådorna. Ser extremt löjligt ut!
gäst

Inlägg av gäst »

GrafZeppelin skrev:Lova att du inte köper en topp som är bredare än lådorna. Ser extremt löjligt ut!
Alla toppar är bredare än mina lådor. Jag gör som när jag hade en Marshall JCM 800 tidigare, jag ställer den på högkant bredvid lådorna.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Johannes skrev:Jag gör som när jag hade en Marshall JCM 800 tidigare, jag ställer den på högkant bredvid lådorna.
Jag tänkte just tillägga att det är det enda som ser värre ut... Skärp dig nu!
gäst

Inlägg av gäst »

Äh, det funkar skitbra. Jag gillar lite anarki i riggen vilket man kanske inte kan tro när man ser min matchade rigg.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Johannes skrev:Äh, det funkar skitbra. Jag gillar lite anarki i riggen vilket man kanske inte kan tro när man ser min matchade rigg.
Ja det blir verkligen ett udda hopplock med Edenlådor och Marshalltoppen du suktat på. Högskolefunk korsat med Jack Danielsrock, liksom.
gäst

Inlägg av gäst »

bootsy skrev:
Johannes skrev:Äh, det funkar skitbra. Jag gillar lite anarki i riggen vilket man kanske inte kan tro när man ser min matchade rigg.
Ja det blir verkligen ett udda hopplock med Edenlådor och Marshalltoppen du suktat på. Högskolefunk korsat med Jack Danielsrock, liksom.
Det finns en anledning till att jag behåller lådorna och det är inte Uddevalla-funkens förtjänst om man säger så. De låter helt enkelt skitbra och pallar ALLT. Oavsett hur mycket man drar på så låter de likadant, bara högre.
Kombinationen min lilla Eden och min förra Marshall var helt makalös. Ångrar att jag gjorde mig av med den toppen.
När det gäller anarki-riggar så diggar jag gitarristen i Oasis som har ett berg av olika combos från olika tillverkare bakom sig. Grymt mycket coolare än en slickt matchad rigg även om en Marshall-vägg alltid är helt rätt. Man kan liksom inte misslyckas när man kör K.K Downing-style.

Graf, om du läser det här: Om du sms:ar och talar om ifall du tänker dyka upp på ett gig så lovar jag att ställa toppen bakom lådorna just det gigget.
Senast redigerad av gäst den ons 20 jun 2007, 22:55, redigerad totalt 1 gånger.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Johannes skrev: Graf, om du läser det här: Om du sms:ar och talar om ifall du tänker dyka upp på ett gig så lovar jag att ställa toppen bakom lådorna just det gigget.
Det är redan förstört, jag kommer bara att tänka på hur toppen står och vickar där bakom. Men tack för omtanken...
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Johannes skrev: Det finns en anledning till att jag behåller lådorna och det är inte Uddevalla-funkens förtjänst om man säger så. De låter helt enkelt skitbra och pallar ALLT. Oavsett hur mycket man drar på så låter de likadant, bara högre.
Jag tror dig. Men det är kul att retas när det fäster!
gäst

Inlägg av gäst »

bootsy skrev:
Johannes skrev: Det finns en anledning till att jag behåller lådorna och det är inte Uddevalla-funkens förtjänst om man säger så. De låter helt enkelt skitbra och pallar ALLT. Oavsett hur mycket man drar på så låter de likadant, bara högre.
Jag tror dig. Men det är kul att retas när det fäster!
Det där fäste väl inte, tro mig, du hade märkt om det fäst, hahahahaha!
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Johannes skrev: Det där fäste väl inte, tro mig, du hade märkt om det fäst, hahahahaha!
Sade han och skrattade nervöst.... Jodå, nog fäste det LITE, allt.
gäst

Inlägg av gäst »

bootsy skrev:
Johannes skrev: Det där fäste väl inte, tro mig, du hade märkt om det fäst, hahahahaha!
Sade han och skrattade nervöst.... Jodå, nog fäste det LITE, allt.
När jag skrev det så lät skrattet i mitt huvud som Jach Nicholsson i The Shining ungefär. Eller som Ian Gillan i Trashed. Med andra ord mer djävulskt än nervöst.
Användarvisningsbild
Diesel
Medlem++

Inlägg av Diesel »

Gigga i storuman?

Då är man bara 7 mil bort från mig
Gear:
Squire vintage modified P-bas, ESP J-4, Albin Hagström 2x15"

http://klassikerutmaningen.se
gäst

Inlägg av gäst »

Diesel skrev:Gigga i storuman?

Då är man bara 7 mil bort från mig
Jag har faktiskt spelat där en gång. Mycket kul hände den kvällen. Dock så tror jag att det hade varit svårt att hitta ett rör där en lördagskväll. Helrör kanske men inte ett förstärkar-rör...
gäst

Inlägg av gäst »

Förstärkaren såld.
gäst

Inlägg av gäst »

GrafZeppelin skrev:Lova att du inte köper en topp som är bredare än lådorna. Ser extremt löjligt ut!
Hrrrrrrrrrrrm!
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem

Inlägg av Liten »

Kul!

Se nu till att handla min Runn topp! :roll:
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
gäst

Inlägg av gäst »

Liten skrev:Kul!

vad för nåt? info... :roll:
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

rumpeldunken skrev:
Liten skrev:Kul!

vad för nåt? info... :roll:
Sunn ska det vara! Liten halkade nog lite!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

Johannes, får jag tipsa? Köp Spaceboys VBA-400!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Men gubbar vad ni är sena.....!
Postat: fre jun 29, 2007 6:07 pm Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Förstärkaren såld.

Han har ju redan köpt en Mesa 400+ av Mala för länge sedan!!

Och Runn härrör från en felskrivning av mig för 100 år sedan...

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Skriv svar