En liten krog, och nepp, jag har fixat spelningen åt två klasskompisar som har klubb där på fredag, vi ser det mest som en chans att få lite livevana med bandet.
Sen är det ju bara ett set med.
Sen är det ju våran första spelningen med detta bandet med.
Oj vad många ursäkter tror mest det är vi (jag) som inte pushat för ersättning tillräckligt mycket.
Senast redigerad av martin_finspång den mån 06 okt 2008, 23:33, redigerad totalt 1 gånger.
"Snart" börjar ju rockkarusellen och då ere ju massa "bra" band som lirar varje helg. Men jag tror att Cave Man Blues ska lira på Kulturkammaren samma kväll. Och dem tycker jag iaf är bra. Så dit kan du gå rumpel, deras trummis är grymmt nice.
martin_finspång skrev:"Snart" börjar ju rockkarusellen och då ere ju massa "bra" band som lirar varje helg. Men jag tror att Cave Man Blues ska lira på Kulturkammaren samma kväll. Och dem tycker jag iaf är bra. Så dit kan du gå rumpel, deras trummis är grymmt nice.
Caveman Blues! Fan bra killar, lirade med dom förra helgen!
martin_finspång skrev:"Snart" börjar ju rockkarusellen och då ere ju massa "bra" band som lirar varje helg. Men jag tror att Cave Man Blues ska lira på Kulturkammaren samma kväll. Och dem tycker jag iaf är bra. Så dit kan du gå rumpel, deras trummis är grymmt nice.
Gött! Lätt att jag kommer om jag kan. Caveman Blues är grymt bra!
Har sett dom två gånger innan (missade tyvärr den tredje gången jag hade tänkt o se dom) och det känns som att dom utvecklats på kort tid...senaste spelningen jag såg var fantastisk! Synd att inte fler såg dom.
Axel är jätteduktig ja! Han får verkligen lön för mödan (Han övar jättemycket). Btw, min lillasyster har lite privatlektioner med honom...lite kul att han mellan varje övning drar av ett fill själv! Han kan inte låta bli