Hejsan och goddag
- senjin
- Medlem
Hejsan och goddag
Jag kan vällan ta och presentera mig då.
Jag heter Fredrik och kommer från den härliga delen av sverige som kallas Linköping. eller rättare sagt den så kallade byn Ljunsbro.
Jag har spelat bas sedan 14 eller 15 års åldern är nu 18. Har i olika omgångar spelat i band och på komunal musikskola och nu är det faktiskt båda. Spelar inde rock med vissa spår av jazz. Själv lyssnas det mycket på Babyshambles ,the killers , the police och en hel rad gamla rock och punk band som lyssnas när lusten faller in.
Bankar iväg på en bandad kramer 650b som man då ärvt av far. Håller dessutom på att bygga en ny bas som projektarbete i skolan. ja det är vällan inte så mycket mer med det
peace
Jag heter Fredrik och kommer från den härliga delen av sverige som kallas Linköping. eller rättare sagt den så kallade byn Ljunsbro.
Jag har spelat bas sedan 14 eller 15 års åldern är nu 18. Har i olika omgångar spelat i band och på komunal musikskola och nu är det faktiskt båda. Spelar inde rock med vissa spår av jazz. Själv lyssnas det mycket på Babyshambles ,the killers , the police och en hel rad gamla rock och punk band som lyssnas när lusten faller in.
Bankar iväg på en bandad kramer 650b som man då ärvt av far. Håller dessutom på att bygga en ny bas som projektarbete i skolan. ja det är vällan inte så mycket mer med det
peace
- GurraG
- Medlem++
Hej och välkommen!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- Matt_Public
- Medlem
Re: Hejsan och goddag
Det är rätt. Få valuta för våra skattepengar!senjin skrev:Håller dessutom på att bygga en ny bas som projektarbete i skolan.
Välkommen utav attan för övrigt.

- Liten
- Hedersmedlem
- Klopper
- Hedersmedlem
- senjin
- Medlem
Japp precis en sådan förutom ett par skavanker:/ har inte rätt rattar och två utav stämskruvar har fått sig en känga:( men sustain 4 days stämmer:p eller möjligtvis veckor:p ända nackdelen är vällan tyngden väger som ett mindre kärnkraftverk:pLiten skrev:Oh! En kramer! Kan det vara en sådan skönhet?
måste ju ha sustain 4 days!!!!!!!
Välkommen!
Fett är fett med fett och sunt året runt
- senjin
- Medlem
- Diesel
- Medlem++
- Punkster
- Medlem+++
- kanifflesmannen
- Medlem+
Välkommen hit!
Manne Basic XLR- Yamaha BBN5 - Fender precision - Fender Kingman - Squier Cklassic Vibe
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jazz, Hiwatt B40 köksstärkare.
Ashdown MAG300EVO II med Hartke VX115, Sunn 4x10. PrataBasdist nr 3, Boss SYB-5, Ampeg PF-500, TKS 212
http://irenepanik.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Evilbiker
- Medlem++